.

Vakantietips! Wie heeft ze ook en deelt ze hier?

  • 30 August 2014
  • 1 reactie
  • 1843 Bekeken

Badge +1
Deze topic gaat over vakantietips. Hier onder maak ik een lijst met de handigste vakantietips.
De vakantieperiode is voor de meeste mensen nu voorbij. Dat betekent dat er waarschijnlijk wel iets verkeerd gegaan is waardoor je nu tips hebt voor anderen voor de volgende vakantieperiode.
Ik maakt twee categoriën. In de eerste staan de tips en tricks die (bijna) geen geld kosten. De tweede categorie heeft tips die wel geld kunnen kosten. Behalve als je toevallig de benodigde dingen al in bezit hebt. 
Dus heb je nog goede tips en tricks, post ze dan hier. Eventueel met een foto. Als ik de tip goed vind dan kopieer de tip en komt de tip er bij te staan. Dus het is niet nodig om alle reacties te lezen voor de handige tips. Dit zijn met name tips voor en met electronica. 

Gratis tips:

- Zip zakje.
Door je telefoon in een zip zakje te doen voorkomt u dat er zand of water in je telefoon komt. Handig voor als je naar het strand gaat.
foto's van documenten
Belangrijke documenten zoals je rijbewijs of ID kaart kan je kwijt raken. Het is handig dat je je dan toch nog een beetje kan identificeren als je er een foto van hebt.
- Google translate
Download thuis google translate en de talen die je nodig hebt voor je vakantie. Het werkt super en snel. Als je dan in een restaurant komt weet je ook wat je bestelt.


Niet gratis tips:

- Externe batterij
Niets is zo vervelend als een lege telefoon. Een externe batterij is zeker het geld waard als je batterij vaak leeg is.
- usb-hub
Een usb hub is compact en makkelijk mee te nemen. Als hij een net-adapter heeft, dan kan je je mobiele apparaten er mee opladen. Test dit van te voren wel, want ik kan mijn tablet er niet mee opladen. Het bespaart wel veel stopcontacten en is compacter dan een verlengsnoer.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hey shumy06,

Wat een goed idee om je tips te delen hier op het forum :D

Zijn er meer gebruikers die handige tips hebben?

Reageer