.

Beantwoord

Telefoon kwijt, kan tracing via zendmasten?

  • 8 December 2014
  • 4 reacties
  • 8086 Bekeken

Badge
Dag, sinds donderdag 04-12-2014 omstreeks 20:00 uur ben ik mijn telefoon kwijt. 

Ik heb meerdere keren gebeld, telkens ging deze over zonder dat er werd weggedrukt of opgehangen. De accu is nu leeg, vanmiddag kreeg ik nog de voicemail. Wel kan ik zien wanneer er gebruik van word gemaakt van de simkaart via mijnsimyo, dus indien er gebruik word gemaakt van mijn telefoon/simkaart, zou dit makkelijk te traceren zijn.

De telefoon kan ook met een lege accu getraceerd worden, als de accu er maar in zit.

Het is mogelijk om telefoons op verschillende manieren te traceren, gps, zendmasten, apps etc.

Kunnen jullie mij hiermee helpen, op wat van manier dan ook?


Met vriendelijke groet, Kenzo Kollen.
icon

Beste antwoord door ColinC 8 December 2014, 22:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Kenzo Kollen.

Even een vraag, Wat voor merk telefoon is het?

Groet.
Friesian
Badge +2
Volgens mij kan traceren wel enkel als het toestel aan staat. 
Heb je heel toevallig Android met locatie delen oid aan staan? Dan zou je kunnen kijken of je je toestel terug kan vinden via; https://maps.google.com/locationhistory/b/0
Volgens mij kan traceren wel enkel als het toestel aan staat. 
Heb je heel toevallig Android met locatie delen oid aan staan? Dan zou je kunnen kijken of je je toestel terug kan vinden via; https://maps.google.com/locationhistory/b/0

Goede opmerking, ColinC. 
Heb je een Samsung? Met een Samsung account en het imei nummer kan men zelfs de telefoon vinden tot op enkele meters.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Kenzo Kollen,

Ik heb je topic even in het subforum Gewoon slim gezet. Door de tips die je krijgt past je vraag daar het beste tussen.

Wel erg balen dat je je telefoon kwijtgeraakt bent...
Wij kunnen een telefoon helaas niet traceren. Dat kan wel via de apps die ColinC en Friesian voorstellen.

Ik kan in je gegevens zien dat er na de 4e geen gebruik meer is gemaakt van je simkaart, maar locaties zijn voor ons niet in te zien. Ik raad je aan om via Mijn Simyo je simkaart te blokkeren, voor het geval iemand er nog gebruik van weet te maken. Dat doe je op het tabblad Mijn instellingen & simkaart. Daar kun je ook een vervangende simkaart à €5 bestellen.

Reageer