.

Beantwoord

Nieuw met Prepaid internetbundel, hoe gaat dit in zijn werk?

  • 3 August 2015
  • 3 reacties
  • 893 Bekeken

Badge
Goedemiddag,
Vanaf volgende week wil ik graag een internetbundel afsluiten.
Omdat ik nieuw ben met de internetbundels had ik een aantal vragen.
Wanneer ik een internetbundel afsluit volgende week is deze dan voor de maand augustus geldig of voor de volgende 30 dagen?
Als ik een internetbundel afsluit, loopt deze automatisch na een maand af of moet ik deze zelf beeindigen?
Met vriendelijke groeten,
Floris Goevaers
icon

Beste antwoord door Naomi 4 August 2015, 17:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Omdat je, zoals je zelf zegt, nog geen internetbundel hebt, gaat de bundel meteen in als je die op Mijn Simyo activeert. Maar omdat er al een paar dagen van de maand augustus verlopen zijn, betaal je evenredig minder. De bundel blijft automatisch ongewijzigd doorlopen, waarvoor je elke maand de rekening krijgt, totdat je hem weer uitzet. Of wijzigt. Dus wil je er van af, zet hem dan voor het einde van de maand uit, dan houdt de bundel op de 1e van de daaropvolgende maand op. Internetbundels lopen dus altijd gedurende een kalendermaand (of een deel daarvan als het de eerste maand is).
Kleine toevoeging.... op mijn simyo kun je kiezen voor MB bundels of helemaal uit.
Bel, sms is de basis.
Houd omdat je nieuw bent met bundels de 80 en 100% waarschuwingssms goed in de kijkertjes !
Reputatie 4
Badge +10
Hoi florisgoevaers, welkom op het forum :)

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk :)

Super dat Scotsman je vraag al zo uitgebreid heeft beantwoord. Ook de toevoeging van Friesian is handig om mee te nemen. Je ontvangt dus van ons sms'jes wanneer die 80 % en 100 % is verbruikt. Deze ontvang je alleen bij een Sim Only abonnement.

Alleen zie ik dat je een Prepaid aansluiting hebt. Met Prepaid gaat het iets anders. Via Mijn Simyo kun je een internetbundel aanvragen, deze gaat ook gelijk in. Als je kiest voor een dagbundel dan is die 24 uur geldig. Een maandbundel is één maand geldig.

Op Mijn Simyo en via de app kun je zien hoeveel MB's je over hebt. Let wel op: als je MB's op zijn, maar je bundel is nog niet verlopen dan kun je geen nieuwe bestellen. Je kan pas een nieuwe bestellen, zodra je oude internetbundel is verlopen. Alleen bij Sim Only is het mogelijk om MB's bij te kopen.

Is je vraag beantwoord? :)

@Scotsman & Friesian; bedankt voor jullie reactie 😃

Reageer