.

Beantwoord

Hoog Mb verbruik te voorkomen

  • 2 March 2014
  • 2 reacties
  • 3100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Wie kent 3G Watchdog?

Ik lees regelmatig over dat mensen een hoge factuur krijgen vanwege (hoog) dataverbruik.
Tegen dit soort onplezierige feiten bestaat een perfect wekende app.

3G Watchdog.

Die kun je zelf instellen.
Je wordt bijtijds gewaarschuwd voor een te hoog dataverbruik. (bijvoorbeeld 75% van databundel)
Volgens mij schakelt hij dan ook mobiel dataverkeer uit wanneer de bundellimiet is bereikt. (Weet dat niet 100% zeker)

In ieder geval met 3G watchdog heb je een goede bescherming. 

Groetjes,
Friesian 🆒
icon

Beste antwoord door de leon 2 March 2014, 15:26

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij schakelt hij dan ook mobiel dataverkeer uit wanneer de bundellimiet is bereikt. (Weet dat niet 100% zeker)



Iemand die al wat langer op dit forum komt, zal die naam al vaker voorbij hebben zien komen.
Het is inderdaad een prima app.....en ja...je kunt hem zo instellen dat 'ie bij het bereiken van een bepaald datalimiet je mobiel dataverkeer beperkt.

De app is er alleen voor Android, niet voor IOS (Appleflap staat namelijk (dat soort)  'ingrepen' in hun systeem niet toe,  tenzij je de gevangenis opengooit.;)🆒)
Reputatie 5
Badge +11
Hi Friesian,

Watchdog komt inderdaad al weleens vaker voorbij op het forum. Er zijn nog wat van dit soort apps, maar 1 ding hebben ze gemeen: we kunnen helaas niets garanderen over de werking van die apps.

Reageer