Is er bij Simyo of elders meer bekend over het effect op je gezobdheid? Ik weet dat sneller en meer altijd belangrijk is, maar wordt er ook wel eens stilgestaan bij welk effect dit kan hebben op je gezondheid. Wordt er onderzoek naar gedaan.
Ik weet dat er mensen zijn die ontzettend last hebben van eeen zendmast vlakbij (misselijkheid, hoofdpijn) en het schijnt dat sommige mensen daar echt lak aan hebben zolang zij maar snel internet hebben. Maar het heeft invloed op iedereen, al of niet direct merkbaar, en zou het niet goed als er bescherming tegen deze straling ontworpen zou worden? Ik wil niemand zijn internet afnemen of beperken, maar zou graag eens willen horen of mensen zich ervan bewust zijn, en of er onderzoeken gaande zijn en welke bevindingen er worden gedaan.
Beantwoord
Heeft 3G of 4G enige invloed op je gezondheid?
Beste antwoord door franswon
Beste viamaria,
Er zijn diverse onderzoeken uitgevoerd, met zoals gewoonlijk verschillende uitkomsten.
Wel is het zo dat binnenshuis de hoogfrequente straling véél hoger is dan buiten.
Denk hierbij aan DECT-telefoons, mobiele-telefoons, babyfoons en wifi.
Deze straling kan oplopen tot het tienvoudige van buiten.
Er zijn mensen met gezondheidsklachten, al is het vaak, door de complexiteit van factoren, moeilijk vast te stellen wat exact de bron(nen) van de klachten is/zijn.
Ik denk dat gehoorschade op dit moment een groter risico is door het gebruik van oordopjes/koptelefoons met een veel te hoog volume.
Buiten zijn er ook klachten over hoogspanningskabels bovengronds, ook hier is onderzoek naar, zonder eenduidige uitkomst.
Bekijk originele reactieEr zijn diverse onderzoeken uitgevoerd, met zoals gewoonlijk verschillende uitkomsten.
Wel is het zo dat binnenshuis de hoogfrequente straling véél hoger is dan buiten.
Denk hierbij aan DECT-telefoons, mobiele-telefoons, babyfoons en wifi.
Deze straling kan oplopen tot het tienvoudige van buiten.
Er zijn mensen met gezondheidsklachten, al is het vaak, door de complexiteit van factoren, moeilijk vast te stellen wat exact de bron(nen) van de klachten is/zijn.
Ik denk dat gehoorschade op dit moment een groter risico is door het gebruik van oordopjes/koptelefoons met een veel te hoog volume.
Buiten zijn er ook klachten over hoogspanningskabels bovengronds, ook hier is onderzoek naar, zonder eenduidige uitkomst.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.