.

Wat doen jullie in het dagelijks leven?

  • 19 March 2012
  • 28 reacties
  • 2608 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5
Aangezien dit het off-topic gedeelte van het forum is, vandaar deze vraag


28 reacties

Badge
Werken ;')
Reputatie 3
Badge +5
Werken ;')




24/7 werken? Dat lijkt mij sterk 😉
Badge
Werken ;')




24/7 werken? Dat lijkt mij sterk ;)

Crisis he

Reputatie 7
Badge +9
Dit topic is ver weggezonken in de lijst, dus even omhoog, het onderwerp is best interessant.

Ik zit in de WAO als gevolg van motorongeluk.

Ik hou me volop bezig met mijn gezin, vooral met de jongste kleindochter is het altijd feest.
In de zomermaanden ga ik graag met mijn scooter rijden (lopen gaat niet zo best en fietsen helemaal niet).

Actief zijn op forums vind ik leuk, ook doe ik veel voor de computerclub en een vrijwilligersorganisatie.

Eind dit jaar ga ik met pensioen, voor mij maakt dat voor de tijdsbesteding dus niet uit.
Badge +1
Werk als koerier, mijn hobby's is een site (waar Tim Kuijk niet blij mee is ) voor de rest kijk ik graag films en volg de medianieuwtjes, en help graag andere met pc problemen
Reputatie 5
Badge +10
Leuk om te weten wat anderen in hun vrije tij doen. Ik zelf voetbal veel en ga graag naar concerten. Ook vind ik het leuk om filmpjes in elkaar te zetten. Ik verwerk dat soort filmpjes bijvoorbeeld in presentaties of quizzen.
Badge +1
ik zit ook in de wao, ben best handig, krea,  afgelopen weken mijn eettafel binnen op gepimpt en salon tafel,  de tuinset buiten wit geverfd, kelding gemaakt, vandaag een muurtje behangen, lees graag , tuinier graag, kortom ben graag  bezig in en rondom huis
Badge +6
Ik hou ook van lezen, winkelen en lekker eten.
Badge +1
Wie houd er net van lekker eten
Reputatie 7
Badge +9
En welke vrouw niet van winkelen? :)

Vanavond zelfgemaakte chile con carne, dat wordt weer smullen.
Reputatie 7
Badge +9


Vanavond zelfgemaakte chile con carne, dat wordt weer smullen.


En? Paar uur later wss feessie? http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/stinker.gif
Reputatie 7
Badge +9
Hoe kan je het raden? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Lucky guess...;)
Reputatie 7
Badge +9
Ik dacht al dat je het rook, valt mee dus!
Reputatie 5
Badge +10
Hahaha. De leon. Waar haal je al die smilies vandaan?
Reputatie 7
Badge +9
Hey, ik zie plots dat ik een Simyo hoedje op heb.. http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/flood2.gifGod sta ons bij. 

Hoe kom ik daar weer vanaf? Help  http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/help.gif

http://i44.tinypic.com/9105g9.jpg
Reputatie 7
Badge +9
Ik zie het bij mij ook, maar bij jou niet, raadselachtig, het spookt hier, ik word bang 😕
Reputatie 7
Badge +9
[img]http://i250.photobucket.com/albums/gg254/franswon/Knipsel.jpg[/img]
Reputatie 7
Badge +9
het spookt hier,

Verrek Frans, ik denk dat je gelijk hebt. Dacht even dat het aan mij lag...zeg maar een soort delirium door een overshot  Simyo. :p
Ben blij dat ik van die vermaeledijde oranje Simyo gevarendriehoek af ben :rolleyes: Sterkte ermee.

Ik denk wel dat het tijd is voor maar weer es een sabbatical en te verkassen. Want door teveel rondhangen hier, ga je rare dingen zien. :D
Reputatie 7
Badge +9
Wie wil die gevarendriehoek overnemen? Bod kan hier geplaatst worden! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Nee, dank je beleefd. Mot dat ding niet. :p
Badge
Even terug naar de topic...
Ik kan helaas niet vertellen waar ik werk. Mijn werkgever adviseert dit niet te doen. Heeft te maken met veiligheid. Het werk zelf ook, laten we het daar maar bij laten.
Verder ben ik vader van 2 kids en breng dus redelijk veel tijd met hen door. Maak daarnaast natuurlijk ook tijd vrij voor mijzelf en weet mij dan goed bezig te houden met mijn computer. Films downloaden, af en toe gamen en verder surf ik van de ene site naar de ander. Geweldig medium dat internet!
In het huishouden draag ik ook mijn steentje bij. Kook graag en houd van een schoon huis, dus poetsen vind ik ook geen probleem. Ben dus zo'n beetje de ideale huisman/echtgenoot. (Ahum...) ;)
Badge +6
Even terug naar de topic...
Ik kan helaas niet vertellen waar ik werk. Mijn werkgever adviseert dit niet te doen. Heeft te maken met veiligheid. Het werk zelf ook, laten we het daar maar bij laten.
Verder ben ik vader van 2 kids en breng dus redelijk veel tijd met hen door. Maak daarnaast natuurlijk ook tijd vrij voor mijzelf en weet mij dan goed bezig te houden met mijn computer. Films downloaden, af en toe gamen en verder surf ik van de ene site naar de ander. Geweldig medium dat internet!
In het huishouden draag ik ook mijn steentje bij. Kook graag en houd van een schoon huis, dus poetsen vind ik ook geen probleem. Ben dus zo'n beetje de ideale huisman/echtgenoot. (Ahum...) ;)


Hmmm dat klinkt lekker geheimzinnig!! Je maakt mij en de andere moderators wel héél nieuwsgierig waar je werkt.
Maar ik voel me wel veilig wanneer jij online bent op het forum! 🙂
Ik leef in het dagelijks leven.
Werken is ontspanning, en in mijn vrije tijd hou ik me bezig met multimedia, gamen, en a technische digibeten helpen met het internet der dingen.
Reputatie 7
Badge +9
Leuk Dokter Nolen,

Ik sta in mijn omgeving bekend als de computerdokter, het IoT boeit me ook zeer, ik heb ook enige angst omdat veel van deze apparaten, nog, slecht beveiligd zijn en daardoor een serieuze bedreiging voor het internet kunnen worden, het internet heeft zich ontwikkeld tot een ruggengraat van de samenleving, als deze ruggengraat breekt zijn de gevolgen zeer groot.
Werken doe ik niet meer, ik geniet van AOW en pensioen.
Binnenkort ga ik weer verder met het aanleren van enkele basisvaardigheden met de PC aan mensen die lijden aan Parkinson, moeilijk maar zeer dankbaar vrijwilligerswerk.

Reageer