.

Zo hoort het!

  • 27 February 2018
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Ik ga er van uit dat de gemiddelde Simyo-klant keurig is opgevoed en van huis uit de juiste tafelmanieren heeft meegekregen. Voor degenen die de smartphone-etiquette aan tafel niet helemaal meer paraat hebben geef ik onderstaand een geheugensteuntje. Zoals je ziet is de juiste plaats voor een mobieltje iets beneden en links van het broodbordje.



(met dank aan Chris Buckley)

6 reacties

Interessant @Scotsman laat ik nou denken dat de smartphone op een andere plek ligt. 🤗
Dit schijnt, heb ik uit betrouwbare bron vernomen, zelfs de favoriete tafel etiquette bij Simyo (uitjes) te zijn.
😉😀
Ik kan me natuurlijk vergissen. 😛

Reputatie 5
Badge +5
Ah, wat goed dat je dit deelt Scotsman! Hier kan ik rekening mee houden bij het dekken van de Kerstttafel dit jaar. 😉 We willen het dan namelijk wel zoals het hoort hebben.

@Friesian, heeft die bron je dat direct vanaf het evenement via een berichtje laten weten? 😉 Gelukkig heeft hij zich dan aan de etiquette gehouden. :D

Groetjes,
Els
Wie zegt dat het een hij is of zij (zei zij😆)?
Reputatie 6
Badge +7
Het blijft een grote mysterie..
@Friesian Ik heb daar zelfs het bewijs van ergens.. Ik zal eens zoeken ;)

Edit: Gevonden
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, het zijn nieuwe tijden 😉 Het grappige is nog wel dat er vaak vrolijk foto's worden gemaakt met die telefoons, die dan snel worden doorgestuurd. Ook een manier van sociaal bezig zijn, natuurlijk.

Groetjesssss,
Jihane

Reageer