.

Beantwoord

Wie is het baasje?

  • 22 November 2017
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
0:500 uur, soms hoor ik Billy dan al roepen... Heey ik moet worden uitgelaten, anders doe ik het in mijn hok. Dus laat hem al naar buiten.

'S-avonds, tis al donker om een uur of half 6 komt ie bij mij, legt zijn hoofd op mijn been als ik heb gegeten en hij dus ook. Begint te piepen, gaat me dan steeds achterna...

Begint aan de deur te krabben, een beetje maar, kijkt dan als ik hem even alvast in de gang laat naar zijn ketting en looplijn. Daarmee zegt hij, komop ik wil gaan wandelen en dan moet ik dus mee. Hij is dan niet meer te houden,, zo gezegd.
Dus dan ga ik met hem wandelen.

Wie is het baasje?

icon

Beste antwoord door Frida 23 November 2017, 12:13

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een hond heeft een baasje, een kat heeft personeel 😀
Das geen antwoord op de vraag franswon. 🐕🐕
Noch ik, noch Billy weten niet wat we hier mee moeten... 🐱
Reputatie 7
Badge +9
maar het is wel een waarheid als een koe 🐮
Reputatie 5
Badge +5
Awh, wat een lieverd. Ik gok dat Billy de baas is? 😉
Reputatie 6
Badge +4
De ogen van een hond zijn onweerstaanbaar, die kijken je aan en zeggen: Ik wil naar buiten en dus is jouw hond de dirigent en stuurt jou aan. Doe daar nog een speciaal blafwafje bij en.....🐶
Billy is overduidelijk de baas.
Hoe kan het ook anders met zo'n lief😍 kopke
Reputatie 6
Badge +5
Wat een leuke hond zeg! 😁 Hoe lang heb je deze trouwe viervoeter al in huis Friesian?
Beste @Niels in januari wordt, het kooikerhondje, Billy 3 jaar. Hiervoor heb ik heel veel pech gehad met honden. De laatste keer was met een Labrador die ik met 5.5 jaar in heb moeten laten slapen.....

En ik heb hem in een boerderij van meer dan 100 jaar, gebouwd door kasteelheren.
Nu jij.... 😀
Reputatie 6
Badge +4
Aha is mijn antwoord de juiste? Friesian, wat leuk en dikke knuf voor Billy😙
Billy loopt vast ook trots rond in en rond jouw boerderij van meer dan 100 jaar oud en nog wel gebouwd door kasteelheren. '
Ik denk dat Billy van adel is .

Reageer