Skip to main content
Ik heb mij opgegeven voor het Simyo-onderzoek bij onderzoeksbureau Valsplat in Amsterdam.



Nadat ik vorige week telefonisch was benaderd heb ik vandaag de bevestiging van mijn deelname aan het onderzoek per e-mail ontvangen. Ik meld mij aanstaande vrijdag 08 maart om 09.20 uur bij Valsplat.



Wie doet nog meer mee aan dit onderzoek? En wanneer?
Had graag mee willen doen maar door werkt kan ik helaas niet, als in weekend gedaan word had ik het gedaan
Ik kan ook helaas niet.

Jammer want had het wel graag gedaan.

Ook leuk om forummers te ontmoeten!
Helaas, doordat ik momenteel geen werk heb, kan ik wel meedoen...:D



NB :mad: Ik zie nu dat ik een typefoutje heb gemaakt in de topictitel; zoch > zich
Ik kan ook helaas niet.

Jammer want had het wel graag gedaan.

Ook leuk om forummers te ontmoeten!




Lijkt me ook leuk om medeforummers te ontmoeten. Vooralsnog ben ik de enige.....:p
Gaat niet, moet werken. Enne spijbelen behoort niet tot de mogelijkheden...





Ook leuk om forummers te ontmoeten!




Je hebt mij toch al een paar keer ontmoet, zus.....en dat was elke keer toch een flinke aanslag op je zielsrust of niet soms?...:D:p
Lijkt me ook leuk om medeforummers te ontmoeten. Vooralsnog ben ik de enige.....:p



Hoi RicoK,



Jij bent de enige geweest van het forum die zich hiervoor heeft aangemeld. Leuk dat je had aangemeld.

Wat vond je ervan?
Ik kan ook helaas niet.

Jammer want had het wel graag gedaan.

Ook leuk om forummers te ontmoeten!




Lijkt me ook leuk om medeforummers te ontmoeten. Vooralsnog ben ik de enige.....:p



Het lijkt mij ook leuk om een keer bijeen te komen. Dat kunnen we hier zeker een keer organiseren hoor.
Hoi RicoK,



Jij bent de enige geweest van het forum die zich hiervoor heeft aangemeld. Leuk dat je had aangemeld.

Wat vond je ervan?




Wááát, hahaha, ben ik de enige geweest?? Dit is goed voor de representativiteit geweest 😃. Zonder gekheid, wel ietwat treurig.....



Ik vond het leuk om mee gemaakt te hebben. Ik zat met iemand van het onderzoeksbureau in een kamer tegenover elkaar. Ik had een beeldscherm voor mij waarop ik de Simyo website moest bekijken en moest inloggen in Mijn Simyo. Aan de andere kant van de tafel keek de medewerker mee op zijn scherm. Ik kreeg vragen hoe ik bepaalde dingen zou opzoeken en/of veranderen en waar ik tegen aan liep. Hierbij werden mijn ogen gevolgd door een Eye-movement-tracker. Ik heb meerdere punten aangegeven. O.a. de inconsistentie van diverse links waren erg 'opvallend'. Verder heb ik mijn mening gegeven op de Simyo app die ik op een iPhone 5 mocht previewen.



Zoals gezegd, ik vond het leuk en interessant om meegemaakt te hebben. Ik vond wel, dat o.a. de ontvangst niet zo heel erg professioneel was, maar eerder rommelig en amateuristisch. Ze deden wel hun best.



NB De VVV-bon kon ik direct uitgeven bij het iCentre naast Valsplat waar ik een cover heb aangeschaft voor mijn gewonnen iPad2. 😛
Het lijkt mij ook leuk om een keer bijeen te komen. Dat kunnen we hier zeker een keer organiseren hoor.



Ja, leuk!! Ik ben voor!!



Het organiseren van een ontmoeting zal wel eens wat voeten in de aarde kunnen hebben, want zoveel agenda's, maar moet te doen zijn.



NB Alex, bedankt voor je leuke privé-bericht.
Wááát, hahaha, ben ik de enige geweest?? Dit is goed voor de representativiteit geweest 😃. Zonder gekheid, wel ietwat treurig.....



Ik vond het leuk om mee gemaakt te hebben. Ik zat met iemand van het onderzoeksbureau in een kamer tegenover elkaar. Ik had een beeldscherm voor mij waarop ik de Simyo website moest bekijken en moest inloggen in Mijn Simyo. Aan de andere kant van de tafel keek de medewerker mee op zijn scherm. Ik kreeg vragen hoe ik bepaalde dingen zou opzoeken en/of veranderen en waar ik tegen aan liep. Hierbij werden mijn ogen gevolgd door een Eye-movement-tracker. Ik heb meerdere punten aangegeven. O.a. de inconsistentie van diverse links waren erg 'opvallend'. Verder heb ik mijn mening gegeven op de Simyo app die ik op een iPhone 5 mocht previewen.



Zoals gezegd, ik vond het leuk en interessant om meegemaakt te hebben. Ik vond wel, dat o.a. de ontvangst niet zo heel erg professioneel was, maar eerder rommelig en amateuristisch. Ze deden wel hun best.



NB De VVV-bon kon ik direct uitgeven bij het iCentre naast Valsplat waar ik een cover heb aangeschaft voor mijn gewonnen iPad2. :p




Hoi RicoK,



Wat leuk om te lezen wat je hebt gedaan daar. Je punt over je ontvangst ga ik zeker door geven aan de collega die dit heeft geregeld.

Reageer