.

Welke games spelen jullie zoal?

  • 3 October 2013
  • 58 reacties
  • 12753 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Kleine update, kat is terug en niet blij, heeft iemand op het oog..... dierenartsen kunnen beter even uit de buurt blijven! :)

Hehehe! Ik heb er ook zo 1 rondlopen, zĆ³ grappig toen ie voor het eerst weer probeerde te lopen na de narcose 😛
Reputatie 4
Badge +8
Knippie Frans?

Ik had ooit een collega die dat liet doen.
Ging op de fiets naar het ziekenhuis,
na de ingreep pakte hij zijn fiets uit het fietsenrek,
sprong op het zadel.......
De rest hoef ik niet te vertellen denk ik.

😮
Reputatie 7
Badge +9
lol koorelle2, gelukkig gaat het niet over mij maar om de kat. Was het een kater geweest dan had ik het plaatje uit Jan, Jans en de kinderen wel genomen 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Ja Frans, voor een dame is de ingreep beduidend zwaarder... Ik weet er alles van.
😉
Reputatie 7
Badge +9
Beste dames en heren, graag even ontopic blijven. Of hebben jullie het misschien over ball games ?Ā :p
Reputatie 7
Badge +9
Pin-ball ja! :)Ā Bezwaren? :rolleyes:
Reputatie 5
Badge +11
Moeten we anders even een nieuw topic aanmaken over dit soort medische behandelingen? :eek:
Reputatie 5
Badge +10
Pin-ball ja! :)Ā Bezwaren? :rolleyes:

Over pin-ball gesproken. Ik heb sinds kort een prachtige Waterworld flipperkast thuis staan. Best geinig.
Reputatie 7
Badge +9
Moeten we anders even een nieuw topic aanmaken over dit soort medische behandelingen? :eek:

Het gezellige huisdierenhoekje of het dierenhospitaal? 🙂
Badge +8
Over pin-ball gesproken. Ik heb sinds kort een prachtige Waterworld flipperkast thuis staan. Best geinig.

En hier op kantoor wordt het dartbord echt zeer actief gebruikt. Dus het hoeft niet altijd virtueel te zijn toch, een spelletje?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9


En hier op kantoor wordt het dartbord echt zeer actief gebruikt. Dus het hoeft niet altijd virtueel te zijn toch, een spelletje?

Groetjes,
Charlene


En nog niemand met een pijltje in het oog? 😃
Reputatie 5
Badge +11
En nog niemand met een pijltje in het oog? :D

Nee, iedereen duikt op tijd weg als ik ga gooien 😛
Reputatie 7
Badge +9
En hier op kantoor wordt het dartbord echt zeer actief gebruikt. Dus het hoeft niet altijd virtueel te zijn toch, een spelletje?

Groetjes,
Charlene


Nu ben ik toch even benieuwd wiens hoofd daarop geplakt is. Van de lastigste klant? Of jullie baas? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb gehoord dat er via een projector afwisselend de avatars van bepaalde forum experts op het dartbord zichtbaar zijn 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb gehoord dat er via een projector afwisselend de avatars van bepaalde forum experts op het dartbord zichtbaar zijn :)

Alleen veranderen sommige forum experts zĆ³ vaak van avatar, dat we dat niet meer kunnen bijbenen 😛
Reputatie 7
Badge +9
Persoonlijk vind ik dat hart van Frans Won wel een heel mooi mikpunt nu inzake deze. 😛
Reputatie 4
Badge +8
Alleen veranderen sommige forum experts zĆ³ vaak van avatar, dat we dat niet meer kunnen bijbenen :p

Daarom hou ik fijn mijn koeienkop.
Kunnen jullie gebruiken om Bullseye (in dit geval Cowseye) te scoren!
Reputatie 7
Badge +9
Je hebt gelijk koorelle :)

Bovendien moet het voor zo'n high-tech bedrijf toch niet zo moeilijk zijn om de projector, online, te koppelen aan de database?... maar ja, ik ben maar een leek, misschien denk ik dat dingen die jaren geleden eenvoudig waren nu moeilijk zijn. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Omdat ik toch Ć©Ć©n van de oudste, misschien wel dĆ© oudste, forumexpert ben, heb ik mijn profielafbeelding maar gewijzigd 🙂 (-Ernst, leuke voor het dartbord)

In november 2013 word ik 65!
Reputatie 4
Badge +8
Stokoude avatar Frans!
:p
Ben je ook een Schorpioen?
Reputatie 7
Badge +9
Jawel koorelle, ik ben Schorpioen, jij ook soms?
Reputatie 4
Badge +8
Jazeker! Gevaarlijke types die Schorpioenen šŸ†’
Reputatie 3
Badge +9
On topic!
Candy crush 😉
Reputatie 4
Badge +8
On topic!
Candy crush ;)

Oh gunst, was het weer zover?
Tistochwat.:D
Reputatie 7
Badge +9
Pas maar op Martijn met ut erretje, een pijltje is ook zo gemikt in dat blommetje.

Reageer