.

Welke games spelen jullie zoal?

  • 3 October 2013
  • 58 reacties
  • 12753 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5
Vroeg me af welke games jullie op dit moment zoal spelen en welke je op het oog hebt. En wat zijn je favo games?

Ik heb net Dead Island Riptide uitgespeeld. Daarnaast heb ik GTA4 maar weer tevoorschijn gehaald omdat GTA5 nog niet op de PC uit is :-(
Mijn favo games:
-Bioshock serie
-Crysis serie
-Dead Space serie
En de besten vind ik nog steeds de Mass Effect serie en GTA 😉 maar Max Payne 3,Borderlands of Portal kan ik mij ook prima mee vermaken.

Ik kijk echt uit naar Watch Dogs en GTA5 (tenminste, als die voor de PC uit komt *fingers crossed*)
Al die gameplay video's op YouTube zien er veelbelovend uit!

58 reacties

Badge +1
Het spel wat ik bijna elke avond eventjes speel is Curve Fever.
Eigenlijk een heel simpel spelletje vergelijkbaar met Snake, alleen dan met bochten ipv hoeken.
Je kan online tegen elkaar spelen, maar ook met meerdere mensen op 1 toetstenbord spelen.
Het is echt verslavend ;)

Probeer het ook eens zou ik zeggen. Het enige wat je nodig hebt, is een browser met flash plugin. (Chrome werkt het meest soepel)

http://www.curvefever.com

http://curvefever.com/sites/all/themes/curvefevertheme/logo.png
Reputatie 3
Badge +5
Ik zal het eens uitproberen! Hmm, het topic loopt nog niet echt. Er zijn toch wel meer mensen die af en toe gamen?
Reputatie 7
Badge +9
Nee, ik geem nooit, wat een tijdsverspilling. En zeker niet op zo'n klein miezerig schermpje van een iPhone! Wat een dom gedoe! Bah, humbug! :rolleyes:
Reputatie 5
Badge +10
Jazeker. Ik speel GTA 5 op dit moment. Zit nu op 12% na anderhalve week. Ik game dus niet veel. Ligt dus niet aan GTA, maar aan het feit dat ik te weinig tijd heb/maak ervoor.

De Hitman serie vind ik ook erg goed.
Badge +1
Jazeker. Ik speel GTA 5 op dit moment. Zit nu op 12% na anderhalve week. Ik game dus niet veel. Ligt dus niet aan GTA, maar aan het feit dat ik te weinig tijd heb/maak ervoor.

De Hitman serie vind ik ook erg goed.


Je bent nu zeker op 13% ?
Keihard aan het gamen om half 1 's nachts!
Reputatie 7
Badge +9
Nope sorry, boeit mij ook helemaal niks. 
Zie / lees er af en toe wel wat van. Vind dat er ook rare games zijn met dood en verderf. Vreemd. Zou niet moeten mogen. 
Reputatie 7
Badge +9
Ik speel Candy Crush Saga, op de telefoon zit ik op 425 (laatste level op dit moment). Via Facebook zit ik ergens rond de 460 (van de 485). Alle levels met 3 sterren afgerond.
Badge +6
Ik game zelf ook niet echt veel. Heb wel een Wii thuis. Ga straks wel weer ff shoppen voor een nieuw spel.
Reputatie 2
Badge +3
Als ik speel (wat met periodes is) speel ik weining aan diversiteit.
Op de Playstation kunnen alleen Call Of Duty, Battlefield en GTA mij echt vermaken.

Verder speel ik eigelijk nooit iets!
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb alle spelletjes waarvoor ik via Facebook uitgenodigd wordt, geblokkeerd. En zodra er weer een nieuwe komt; blokkeren.
Zo vervelend...

Ik speel Wordfeud, net als de rest van de wereld in 2011 deed 😛 En af en toe Bubbleshooter.

Een PC of console gamer ben ik helemaal niet. Komt misschien omdat ik op het platteland, naast een bos opgegroeid ben, een paar honderd gulden (toen nog) neerleggen om binnen te zitten begreep ik niet... 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Je bent nu zeker op 13% ?
Keihard aan het gamen om half 1 's nachts!


Inmiddels bijna 20%. Ik doe rustig aan. Ik ben niet iemand die een spel meteen binnen 3 dagen uitspeelt. 's Nachts mag er inderdaad best worden gegamed 😛
Reputatie 4
Badge +8
Ik speel ook Wordfeud en voor de rest niets.
Is allemaal niet aan mij besteed.
Net als Ernst buiten opgegroeid in duin, bos en aan zee.
Reputatie 7
Ik ben er gewoon niet zo handig in. Iedereen zijn kwaliteiten.....:rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben ook dichtbij de zee (op)gevoed 🙂, maar in 1967 speelde ik al spelletjes op het mainframe, zonder beeldscherm, maar met een TTY (TeleTYpe), soort schrijfmachine met een telefoonhoorn in het bakje voor de dataoverdracht. Doolhofspelletjes waren dat vaak om een monster te vernietigen of een schat te vinden.
Wordfeud vind ik niet leuk, Sudoko wel, maar dan gewoon met een potlood (met gummetje), binario's en cryptogrammen (in het Nederlands, Engels, Duits en Spaans).
Reputatie 5
Badge +11
Ik speel ook Wordfeud en voor de rest niets.
Is allemaal niet aan mij besteed.
Net als Ernst buiten opgegroeid in duin, bos en aan zee.


Ik heb zelfs heel soms nog de bijna onbedwingbare neiging om in een boom te klimmen 😛
Reputatie 7
Badge +9

Ik heb zelfs heel soms nog de bijna onbedwingbare neiging om in een boom te klimmen :p


Als er dan maar niemand aan de boom schudt 🙂
Badge +8
Ik heb zelfs heel soms nog de bijna onbedwingbare neiging om in een boom te klimmen :p

Wat houd je tegen, Ernst?
Reputatie 7
Badge +9
Wat houd je tegen, Ernst?

Zwaartekracht.
Reputatie 7
Badge +9
Ik speel ook Wordfeud .

Ooit es een potje met Koorelle2 gespeeld. Vond er niks aan. Geen geduld voor en kon niet winnen. Dus toen heeft zus de Leon laten winnen...:p.  En zo hoort het ook. :D

Ben wel begonnen tijdens de review met Candy Crush Saga op de SIII mini twee letters + zootje cijfers. Paar dagen gedaan. Kijk, dat is nog eens een leuk spelletjes. Snapte niet wat ik deed, maar de punten stroomden maar binnen. Zat toen al snel op level 10. Is dat goed?

Reputatie 7
Badge +9
de leon, boven level 420 wordt Candy Crush Saga pas echt leuk.... cyclonen die je plannen verstoren 😞
Reputatie 7
Badge +9
Moet je plannen maken dan, Frans? De Leon haakt af......:D
Reputatie 7
Badge +9
De Leon, probeer eerst eens level 65 te halen, daar begint het een beetje moeilijk te worden........ Kom je er echt niet uit (wat ik me niet voor kan stellen :)) dan heb ik nog wel wat tips.
Reputatie 7
Badge +9
Nou Frans, ik tokkel maar wat aan en de punten stromen vanzelf binnen. Zit geen enkele techniek achter. 
Waar is je kat? In het asiel?  Vond die leuker. 
Reputatie 7
Badge +9
Hoi vriend De Leon, de kat is even afwezig, kleine ingreep 🙂, je hebt wel een vermoeden denk ik wat ze met dat beestje gedaan hebben....
Reputatie 7
Badge +9
Kleine update, kat is terug en niet blij, heeft iemand op het oog..... dierenartsen kunnen beter even uit de buurt blijven! 🙂

Reageer