.

Vraag

Wat voor apps / Games gebruiken jullie op je telefoon

  • 14 July 2013
  • 27 reacties
  • 1648 Bekeken

Badge +1
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke apps er veel gebruikt worden op de telefoon
zelf speel ik veel candy crush
maak ook veel gebruik van de rtlnieuws app en telegraaf
natuurlijk ook WhatsApp, kijk veel filmpjes via de dumpert app
facebook en twitter ook mijn favorieten
en dit allemaal op en iPhone en de iPad

27 reacties

Badge +6
Ik heb Nu.nl, whats app, twitter, uber social, foursqaure en de ABN app op mijn toestel.
Reputatie 5
Badge +10
Nog altijd Wordfeud. Verder natuurlijk Whatsapp, ABN, nu.nl, Facebook, Twitter, Linkedin, Livescore, Mijn Simyo, IMDB en Youtube.
Reputatie 7
Badge +9
Hier veel Sygic voor navigatie, nu.nl voor snel nieuws. WhatsApp, Twitter, Facebook en LinkedIn voor sociale contacten. YouTube voor muziek, ABN en ICS voor mijn financieel overzicht (voor stortingen is het rekeningnummer op aanvraag te krijgen :)) Mijn Simyo en als klapper.... Candy Crush Saga.
Reputatie 5
Badge +10
Candy Crush. Ik durf er niet aan te beginnen. Bang dat ik net zo verslaafd raak als iedereen om me heen 😃
Badge +1
zit ook veel te candy crushen is echt verslavend, net level 376 voltooid
Reputatie 7
Badge +9
Dan heb ik nog wat te doen... ben nog maar 2 weken bezig en zit op 119 (net klaar). Alex, kan je het niet onder werktijd onder het mom van uittesten telefoons uit de telefoon shop? 🙂
Badge +1
Candy crush uitgespeeld loopt maar tot 350 op de app en 440 op faceboek
Reputatie 7
Badge +9
gefeliciteerd, ik zit vast op 134, met pols in het gips kan ik niet snel genoeg, zit timer op dit level en bom.
Reputatie 7
In willekeurige volgorde:

Tweakers, Marktplaats, Mijn ING, ICS, Facebook, Foursquare, Whats App, My Tracks, Barcode Scanner, (Google) Drive, Nu, Pricewatch Scanner, VID, Runtastic Mountain Bike, Runtastic Road Bike, Yellow Brick, Parkmobile Parkeren, Mijn Simyo, Maps, Hangouts, Documents To Go, Gmail, You Tube

Nu ik dit lijstje zo bezie, zijn het er best wel wat eigenlijk.......
Reputatie 7
Badge +9
In willekeurige volgorde:

Tweakers, Marktplaats, Mijn ING, ICS, Facebook, Foursquare, Whats App, My Tracks, Barcode Scanner, (Google) Drive, Nu, Pricewatch Scanner, VID, Runtastic Mountain Bike, Runtastic Road Bike, Yellow Brick, Parkmobile Parkeren, Mijn Simyo, Maps, Hangouts, Documents To Go, Gmail, You Tube

Nu ik dit lijstje zo bezie, zijn het er best wel wat eigenlijk.......


In mijn rijtje dropbox vergeten, handig voor synchronisatie computer, telefoon en tablet.
Badge +6
In willekeurige volgorde:

Tweakers, Marktplaats, Mijn ING, ICS, Facebook, Foursquare, Whats App, My Tracks, Barcode Scanner, (Google) Drive, Nu, Pricewatch Scanner, VID, Runtastic Mountain Bike, Runtastic Road Bike, Yellow Brick, Parkmobile Parkeren, Mijn Simyo, Maps, Hangouts, Documents To Go, Gmail, You Tube

Nu ik dit lijstje zo bezie, zijn het er best wel wat eigenlijk.......


Zo jij gebruikt aardig wat apps 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Candy crush uitgespeeld loopt maar tot 350 op de app en 440 op faceboek


Zit nu op 359 (moet ik aan beginnen) op de phone, loopt nu tot 395 - dus bijna klaar!

Is er een leven na Candy Crush? 🙂
Badge
Ik zie veel bekende apps voorbij komen. Belangrijkste voor mij zijn:
Sugarsync (kan ik alle belangrijke bestanden automatisch mee laten synchroniseren en openen op mijn iphone), Ubersense, whatsapp, nu.nl, cal (agenda), facebook, weeronline en buienalarm (werk buiten dus voor mij handige info), Rabo, gmail, google maps, wordfeud nog sporadisch, candy crush, draw, teletekst, telegraaf, grocery gadget, dagaanbiedingen, reclamefolder, tv showtime, en nog meer maar te veel om op te noemen..
Badge +6
Ik zie veel bekende apps voorbij komen. Belangrijkste voor mij zijn:
Sugarsync (kan ik alle belangrijke bestanden automatisch mee laten synchroniseren en openen op mijn iphone), Ubersense, whatsapp, nu.nl, cal (agenda), facebook, weeronline en buienalarm (werk buiten dus voor mij handige info), Rabo, gmail, google maps, wordfeud nog sporadisch, candy crush, draw, teletekst, telegraaf, grocery gadget, dagaanbiedingen, reclamefolder, tv showtime, en nog meer maar te veel om op te noemen..


Hoe verslaafd ben je aan candy crush??
Reputatie 7
Badge +9
Verschrikelijk die verslaving aan Candy Crush... ik heb het uitgespeeld en ben nu bezig om de levels waar ik geen 3 sterren haalde alsnog naar 3 sterren te tillen.....
Reputatie 3
Badge +9
Gmail
Google agenda
ING
IMDB
TVGIDS 2.0
NOS teletekst
NOS
Marktplaats
RunTastic Pro
Whatsapp
Twitter
LinkedIn
Mijn Simyo
Percentage calculator
3G watchdog
Appie AH
4G mark
WIFI analyzer
POST.NL
Flipboard
Buienradar

En sinds kort het spel Vector...echt super gaaf gemaakt. Heel heel realistisch.
Het is een run and jump spel, met heel veel verschillende jumps.
Reputatie 7
Badge +9
Uhm...op mijn iPhone:

-Google (met die microfoon)
-WhatsApp
-Viber (echte aanrader...gratis bellen via WiFi....sorry Simyo...was erg handig in Turkije.. Concurrent van WhatsApp)
-Sinopia, Bundels en de Mijn Simyo app
-Chrome
-My Data Manager
-Data Usage
-Speedtest.net
-Telefoongids app
-fotobewerkingsapps....een stuk of wat
-Pimp your screen
-Flightradar24
-WeatherPro
-Onavo Count
-Wereld Radar (beter dan buienradar)
-Beep me (simpele reminder)
-Easy Calender (handige agenda)
-Ziggo TV (al gebruik ik die meer op de iPad)
-Gemist (ook meer op de Pad)
-Waze
-Zoek iPhone
-iTranslate (geinig...vertaalt van de ene naar de andere taal en spreekt uit)
-ANWB onderweg
-Shazam
-InstaWeather
-Twitter
-zootje standaard apps van Appeleflap

Geen games / spelletjes. Daar heeft de Leon het geduld niet voor...niet op een bord, niet met kaarten, niet op de PC of iPad en niet op de foon.

That's about it. 

@Martijn met het erretje: wat moet / doe je met Appie AH? http://www.mysmiley.net/imgs/smile/scared/scared0005.gif
Reputatie 7
Badge +9

Geen games / spelletjes. Daar heeft de Leon het geduld niet voor...


Wel heel veel geduld op het forum 😃
Reputatie 7
Badge +9
Wel heel veel geduld op het forum :D

Eigenlijk ook niet, Frans...http://img114.imageshack.us/img114/3871/hihihi12mh.gif
Reputatie 3
Badge +9
Martijn met het erretje: wat moet / doe je met Appie AH? http://www.mysmiley.net/imgs/smile/s...scared0005.gif

@ de leon, wat dacht je van reclames uitzoeken...zonder baan heb je meer tijd en minder inkomen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Martijn®,

Voor de not myPhone is een app voor de Lidl..... misschien nog iets goedkoper dan Appie 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Nou.....Lidl en Aldi zijn niet altijd meer goedkoper....pak de euroshopper en het scheelt nix meer.
Euroshopper heet nu anders....het is nu AH basic.
Reputatie 7
Badge +9
Martijn®?

Ik vind de AH's niet leuk om te winkelen, wel efficiënt, schoon, maar zo sfeerloos, ik ga liever naar de buurtsuper, daar ken ik de mensen die er werken en kan je nog eens een geintje maken. 

Qua prijs valt het ook best mee, maar ja als je op de kleintjes moet letten (niet oppassen :)) ligt het waarschijnlijk wat anders.

December gaat mijn AOW in, ga ik ook stinkend veel achteruit, maar ook dat zal ik wel overleven. Ik ben Zeeuw, dus "Luctor et Emergo"
Reputatie 7
Badge +9
Nou.....Lidl en Aldi zijn niet altijd meer goedkoper.

http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/offtopic.gif

Graag even ontopic blijven, heren! 

BTW de vaatwastabletten van de Aldi; beste getest door de ConsumentenBond. 2,99 Euro 40 stuks. Laat dus die dure merkreut maar lekker liggen bij de Appie.
En ze zijn goed! Ben er dik tevreden mee. Deze tip werd u gratis aangeboden door het verbond van huishoudenden. :p
Reputatie 7
Badge +9
de leon, je houdt hier wel huis ja 🙂

Reageer