.

Wat is jullie vakantiebestemming deze zomer?

  • 23 July 2013
  • 37 reacties
  • 12995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
De zwarte zaterdagen zijn weer aangebroken. Ook piloten maken meer uren. Kortom, het is vakantie tijd.

Ik ben dit jaar naar Griekenland geweest. Geen wolkje gezien. Sinds vorige week terug en nu genieten van de zon in Nederland :)

Wat is jullie vakantiebestemming dit jaar?

37 reacties

Reputatie 7
Badge +9
:mad: het parool. :)

?



Geen reclame maken hè Frans ! Noem op zijn minst ook drie andere nieuwsbladen !
Badge +8
Op een forum dat ik beheer als admin was de post van Charlene al door een mod verwijderd als 'spam', geen reclame maken is daar het parool. :)

Waar ben je geweest Charlene?


Ik ben al weggeweest dit jaar, Naar de nederlandse antillen; Curacao ;-)Groeten vanaf het strand van Sant Antoni de Portmany. Tis warm hier! (3g + wifi + zonnepanel + veel zon = draadloos groen internet!)

Ik zeg niet dat het de vriend van de visser is, hè. Fisherman's.... en dan laat ik het prachtig open. ;)
Hoe jaloers ben ik op jullie, Groentjuh en Nielsiejjj92! Ik ben helemaal niet weg geweest. Liet het budget even niet toe. 😞 Wel twee keer een middagje op het strand gezeten bij Zandvoort. Was nog heerlijk weer eigenlijk. En een relaxdagje naar de sauna. Toch voor het vakantiegevoel. Ik ga vanaf nu sparen, voor een echte echte vakantie. Zit zelf te denken aan een drie weken lange Yoga-reis op Bali of zo. Dat is wel iets voor mij 🆒

Volgend jaar........................................

Groetjes,
Charlene
Reputatie 5
Badge +10
Op een forum dat ik beheer als admin was de post van Charlene al door een mod verwijderd als 'spam', geen reclame maken is daar het parool. :)

Waar ben je geweest Charlene?


Praten over nostalgische onderwerpen mag best 😛
Reputatie 7
Badge +9
Alex,

Er stond niet voor niets een 🙂 achter!
Badge +8
Alex,

Er stond niet voor niets een 🙂 achter!


Thank god for smileys! En dan nog: menig ruzie over whatsapp begint door verschillende interpretaties en gehoorde toontjes in geschreven tekst 😉
Reputatie 5
Badge +10
Spreek je uit ervaring?
Reputatie 3
Badge +5
Heel misschien doe ik nog een stedentripje of dagje weg dit jaar 😛
Reputatie 7
Badge +9
Heel misschien doe ik nog een stedentripje of dagje weg dit jaar :P

Zou ik zeker doen!
Reputatie 7
Badge +9
;) En niet alleen daar.....

Thank god for smileys! En dan nog: menig ruzie over whatsapp begint door verschillende interpretaties en gehoorde toontjes in geschreven tekst ;)
Reputatie 7
Badge +9
Het nadeel (naast vele voordelen) van geschreven tekst is dat er geen oog tot oog contact is.
Ik kan me ook niet voorstellen dat als 2 mensen van elkaar houden eerst de geschreven tekstvan de Kamasutra gedeeld moet worden :)
Soms kan je niet anders dan via geschreven tekst communiceren, dat is prachtig.
Soms ontvang je van iemand een SMS of ander tekstbericht zodat je dag niet meer kapot kan.
De combinatie oog tot oog contact en geschreven tekst (en niet te vergeten stem tot stem contact) maakt het leven gewoon fijn.
Reputatie 3
Badge +5
En waarom daarheen? Daarnaast is KLM aan de prijzige kant.
Badge +8
Het nadeel (naast vele voordelen) van geschreven tekst is dat er geen oog tot oog contact is.
Ik kan me ook niet voorstellen dat als 2 mensen van elkaar houden eerst de geschreven tekstvan de Kamasutra gedeeld moet worden :)
Soms kan je niet anders dan via geschreven tekst communiceren, dat is prachtig.
Soms ontvang je van iemand een SMS of ander tekstbericht zodat je dag niet meer kapot kan.
De combinatie oog tot oog contact en geschreven tekst (en niet te vergeten stem tot stem contact) maakt het leven gewoon fijn.


Nou franswon,

Ik ben toch ooit heel verliefd geworden op enkel geschreven tekst per email. Daar zat de Kama Sutra niet bij, hoewel dat toch meer een strip is eigenlijk 😉 Dan is het wel hopen dat iemand zo schrijft als die praat ongeveer. Of er niet al te lang over heeft nagedacht. Terwijl het ook weer heel mooi is om iets van iemand te krijgen die er heel goed over heeft nagedacht, om precies dat te sturen. Of niet een goed schrijvende vriend om hulp heeft gevraagd (Cyrano?)

Groetjes,
Charlene

Reageer