.

Vraag

Wat doe je met Koninginnedag/Koningdag?

  • 17 April 2013
  • 13 reacties
  • 1227 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
30 april is het weer tijd voor Koninginnedag. Wat doe jij meestal op deze feestdag?

Vorig jaar ben ik met een boot door Amsterdam gevaren. Dat was erg geslaagd, ondanks dat ze vorig jaar hadden besloten om wat minder festiviteiten toe te staan in onze hoofdstad.

Leg jij je kleedje uit om 2e hands spullen te verkopen of ga je voor een feest in een dorp of stad?

Of heb je helemaal niets met deze dag? Dat kan natuurlijk ook.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
30 april is het toch koninginnedag?

Als overtuigd republikein doe ik dus niets speciaals, ik heb toch al 365 of 366 dagen per jaar vrij, dus met mooi weer rij ik met de scooter naar België, met minder mooi weer zie ik het wel.
Reputatie 5
Badge +10
Je hebt gelijk franswon. Ik heb de datum aangepast naar 30 april.

'Vlucht' je naar België?
Reputatie 7
Badge +9
België is dichtbij, Gent, Brugge, Antwerpen zijn steden waar het goed toeven is op het terras. Groot voordeel: voor je het weet ben je in gesprek met een gezellig iemand, hier op het terras in Nederland is men meer gericht op zichzelf of zijn/haar groepje. Misschien blijf ik wel een nachtje daar, de volgende dag is het 1 mei, dan is vrijwel iedereen vrij in België.
Badge
Geloof het of niet, maar ik ga naar Walibi dit jaar 🆒
SlamFM is al helemaal uitverkocht en veel vrienden gaan daar heen.
Aangezien ik toch in het bezit ben van een walibi-pas gaan we lekker in de achtbanen!

Hopen op mooi weer natuurlijk,
veel plezier iedereen morgen!

Groetjes
Joey
Badge +6
Hoi,

Ik heb gister voor de tv gezeten en het allemaal gevolgd. Was wel leuk om te zien.
Reputatie 5
Badge +10
Geloof het of niet, maar ik ga naar Walibi dit jaar 🆒
SlamFM is al helemaal uitverkocht en veel vrienden gaan daar heen.
Aangezien ik toch in het bezit ben van een walibi-pas gaan we lekker in de achtbanen!

Hopen op mooi weer natuurlijk,
veel plezier iedereen morgen!

Groetjes
Joey


En was het druk in Walibi?
Reputatie 7
Badge +9
Vandaag passend 1 mei gevierd in België, Koninginnedag/Koningsdag is aan mij niet besteed, ik hoop uiteraard wel dat iedereen die dit wel leuk vindt er ook van genoten heeft.

Gisteren vond ik het nog iets te koud voor de scooter, vandaag ging het beter.
Badge +6
In België was iedereen toch vrij op 1 mei? Valt er dan wel iets te beleven?
Reputatie 7
Badge +9
Het horecapersoneel had het best druk, die waren niet vrij!

De grote 1-mei bijeenkomsten zoals vroeger zijn er niet meer, maar het was gewoon beregezellig in Antwerpen, ik had best zin in een pintje, maar dat gaat niet samen met rijden.
's Avonds dus thuis maar een heerlijk flesje Westvleteren donkere Trappist (10,2%) gedronken. Deze is jammer genoeg niet legaal in de handel verkrijgbaar, dus 125 km heen en 125 km terug rijden om mijn voorraadje aan te vullen.
Badge +6
Hoi Franswon,

Alleen de winkels en overheids instellingen waren dan zeker alleen gesloten. Dus jij gaat in België je bier halen.
Ik drink geen bier ben van de sterkere drank.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Natascha,

Fabrieken (behalve continu), kantoren etc. waren ook dicht hoor. Een mixdrankje ga ik ook niet uit de weg (baco o.i.d.).
Bier drink ik niet vaak, alleen de wat speciale bieren zoals Duvel van Moortgat, Westvleteren Trappist donker 12 (10,2%) of Tripel Karmeliet.
Bij het eten een mooie rode Chileense of Austalische Cabernet Sauvignon of bij speciale gelegenheden een Pomerol.
Badge
Geloof het of niet, maar ik ga naar Walibi dit jaar 🆒
SlamFM is al helemaal uitverkocht en veel vrienden gaan daar heen.
Aangezien ik toch in het bezit ben van een walibi-pas gaan we lekker in de achtbanen!

Hopen op mooi weer natuurlijk,
veel plezier iedereen morgen!

Groetjes
Joey


En was het druk in Walibi?


Vreemd genoeg was het inderdaad best druk. Was een heerlijke dag!
Reputatie 5
Badge +10
Mijn ervaring is eigenlijk dat het nooit rustig is in een attractiepark.

Reageer