.

Waar kan ik mobiel betalen voor parkeren?

  • 23 November 2017
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Het blijkt dat er op steeds meer plaatsen betaald parkeren is/wordt ingevoerd, zo ook op mijn vaste Nederlandse logeeradres. Ik zoek daarom een provider van mobiel parkeren die a. geen Nederlandse creditcard vereist, en b. met sms werkt.

Het liefst zou ik in plaats van sms een app gebruiken maar de telefoon waar de Simyo simkaart in woont is helaas geen smartphone. Ik zou een app op de iPhone kunnen gebruiken maar die heeft een buitenlands nummer en ik weet niet of dat voor Nederlandse providers een probleem is.

Er zullen denk ik best veel forumleden zijn die ervaring hebben met mobiel parkeren. Wat is volgens jullie een geschikte provider van mobiel parkeren in mijn situatie?

4 reacties

Ik zelf gebruik parkmobile . Onbekend of zij buitenlandse creditcards accepteren.
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt Ray, alleen zie ik dat Parkmobile niet werkt in de Haagse wijk waar ik meestal logeer...
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Scotsman,

Ah, wat balen dat je op die locatie ook opeens moet betalen voor het parkeren! 😞

Zelf heb ik niet veel ervaring met mobiel parkeren, dus uit ervaring spreek ik niet echt. Wel weet ik dat er in Nederland drie providers voor mobiel parkeren zijn die met sms werken. Dit zijn Parkmobile, Parkline en SMSparking. Ook bij deze kun je betalen via automatische incasso (en creditcard). Heb je misschien iets aan deze vergelijkingssite? :)

Hopelijk zijn hier meer mensen op het forum die je tips kunnen geven uit ervaring met deze dienst zodat je snel de beste optie kunt kiezen.

Groetjes,

Els
Bedankt Ray, alleen zie ik dat Parkmobile niet werkt in de Haagse wijk waar ik meestal logeer...

Ah dat is dan wel jammer..

Reageer