.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45993 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Roeqajja Uiteraard ook van mij een hartelijk welkom, ook al ben ik hier niet zo vaak (meer). Toevalstreffer dus. Veel succes met je nieuwe job. 

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor jullie warme welkom! 😄 @RicoK & @de leon 

Reputatie 7
Badge +9

Je kan mij af en toe vinden in de sportschool en in mijn vrije tijd houd ik ervan om een hapje te eten met mijn vrienden of familie. Ik houd namelijk erg van lekker eten! 😋

Welkom Roeqajja!

Verstandig om sportschool met lekker eten te combineren!

Ik wens je alvast succes met al die mensen, die een eSim code willen ontvangen
 En buiten hun bundel zijn gegaan! Oh en natuurlijk wordt het weer tijd dat internet in het buitenland weer eens niet werkt bij sommige!

 

Welkom op het forum en tevens succes gewenst...

Welkom en succes in het Simyo social team en op het forum. 

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt! 😄 @Friesian & @Ray 

Balans is inderdaad belangrijk, haha! Bedankt, dat moet helemaal goed komen. 😊 @Groentjuh 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi iedereen! 

Mijn naam is Amy, ik ben 23 jaar en ik woon in Amsterdam. Sinds januari 2022 werk ik bij Simyo als klantenservice medewerker. Binnenkort kom ik het team van social versterken als back-up 😉.  Ik heb zin in deze nieuwe uitdaging omdat ik klanten op een andere manier kan helpen dan hoe het normaal telefonisch gaat! Het is ook fijn dat ik mijn collega's kan ondersteunen waarbij nodig. Jullie zullen mij dus af en toe voorbij zien komen. 

Een klein beetje over mijzelf: mijn hobby's zijn uiteten, winkelen, met vriendinnen afspreken en met mijn famillie/gezin leuke uitjes maken! 

Ik kijk er naar uit om jullie Forum Experts en onze klanten te ontmoeten!

Tot snel 😊.

Groetjes,
Amy 

Welkom en succes bij het Simyo Forum.. 

Neeeeeeeeeee, niet weer een Appleflap fangirl!

Geintje natuurlijk .. 😅

welkom en succes op het forum en als ondersteuning van het Social team. 

Reputatie 7

@Amy welkom en succes.

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt! 😀 @Ray en @RicoK 

Wat een leuke bijnaam! Jij ook bedankt 😂 @Friesian 

Groetjes,
Amy

Badge

Goedendag, ik ben Patrick ,50 jaar woonachtig in Den Haag. Sinds gister Simyo abonnee, overgestapt van Tele2 ivm korting icm KPN internet. 

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op het forum, Patrick!

Goedendag, ik ben Patrick ,50 jaar woonachtig in Den Haag. Sinds gister Simyo abonnee, overgestapt van Tele2 ivm korting icm KPN internet. 

 

Welkom op het forum. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Patrick72,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te zien dat je naar ons bent overgestapt! Welkom bij Simyo en op ons forum 😊.

Groetjes,
Amy

Hi iedereen!

Ik ben Ashley, 23-jarige student en studeer momenteel marketing. Ik werk nu 1,5 jaar bij de klantenservice en kom binnenkort team social gezellig versterken op het forum. Ik heb er echt enorm veel zin in. Jullie zullen mij dus af en toe voorbij zien komen als backup. 

Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten! Tot snel😊.

Groetjes,
Ashley

Reputatie 7
Badge +9

Hi iedereen!

Jullie zullen mij dus af en toe voorbij zien komen als backup.

Groetjes,
Ashley

Ik zie dat ene @Amy dat ook zei! Voor je het weet zit je volle bak op het forum! 😉

Hoe dan ook! Welkom op het forum!

Ik ben wel benieuwd naar een aantal dingetjes over jezelf! Heb je hobbies? En/Of huisdieren? En/Of heb je niet nog ergens een mooie foto gemaakt? Van welke muziek houd je? En als laatste is het misschien wel leuk als je verteld welke telefoon je hebt en hebt gehad?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Groentjuh,

Haha! Dat klopt 😊. Nadat ik begon als Back-up moderator/social mocht ik uiteindelijk toch als fulltime aan de slag. Nog steeds super blij mee! 

Groetjes,
Amy

Reageer