.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45991 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

Leuk dat je even voorstelt. Altijd leuk om wat meer informatie over de forumleden te lezen. Is het voor jou een optie om een toestel los aan te schaffen en daarbij een sim only abonnement te nemen/te houden? Ik heb het idee dat steeds meer mensen losse toestellen kopen, maar ik kan het mis hebben.

Als je dan goede gefundeerde reacties wilt lezen over een product, moet je zeker naar Tweakers gaan. Jammer dat je werk stopt. Heb je al iets nieuws kunnen vinden?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hallo Alex,

Ja, het is voor mij zeker een optie om een sim only abonnement te nemen. Ik ben tenslotte niet voor niets overgestapt naar simyo....:p.

Zoals ik al aangaf, de maandelijkse besparing t.o.v. mijn Vodafone abonnement is dermate riant dat ik daar op korte termijn een mooi toestel van kan aanschaffen. Ik zal dan natuurlijk wel nog enige tijd gebruik moeten blijven maken van de diensten van Simyo..... Maar dat zal geen problemen opleveren getuige de tijd dat mijn vrouw al bij simyo zit en wij hier erg goede ervaringen mee hebben.

Ik ga zeker met je mee hetgeen je stelt. Omdat veel providers hun abonnementstarieven de laatste tijd zo hebben opgestuwd zullen mijn inziens weleens veel gebruikers kunnen gaan overstappen op een simonly abonnement.

Ik heb nog geen vervangend werk kunnen vinden. Mijn werkgever heeft mij gelukkig wel vroeg, namelijk twee weken geleden, geïnformeerd. Dus, ik heb nog een paar maanden voordat het 01-01-2013 is........:eek:.

Nog even over de 'gefundeerde' reacties op Tweakers.net. Ik ga daar deels in mee. Op het forum (GoT) kunnen je wel lekker praten, maar de reacties die zo nu en dan, de laatste tijd helaas wat vaker, op nieuwsartikelen worden gegeven zijn op zijn zachts gezegd niet altijd even gefundeerd...:D
Reputatie 5
Badge +10
Zijn er nog meer forumleden die zich willen voorstellen 😃?
Reputatie 4
Badge +8
Ja hoor.
Ik ben Elle, sinds kort 61 jaren jong.
Heb mezelf ontslagen 5 jaar geleden, had een pedicurepraktijk maar vanwege kleiner wonen, ging dat niet meer.
Daarvoor altijd bij KPN gewerkt.
In 1968 begonnen als radiotelefoniste bij Scheveningen Radio,
daarna part time 008 miep en daarna 6 jaar Primafoon tiep.
Na burn-out pedicure opleiding gaan doen op kosten van KPN en gelijk ontslag genomen.
Was de goeie tijd nog.
Sinds 2007 hou ik me bezig met fotograferen.
Met o.a. Pentax en Canon spiegelreflex camera's probeer ik van alles en nog wat vast te leggen.

Voor een klein idee van wat mijn oog/camera ziet:

www.koorelle.500px.com

Verder ben ik actief op Flickr (koorelle) en heb ik een blog.
Reputatie 7
Hallo koorelle2, wat een mooi portfolio. Vooral het eerste plaatje is er een om in te duiken.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo koorelle2, wat een mooi portfolio. Vooral het eerste plaatje is er een om in te duiken.

Yep, Koorelle is the best. Die maakt echt mooie foto's.  Creativiteit zit in de internetfamilie.;)

Ik ben overigens de Leon en woonachtig in Veenendaal. Door de week is het er wel te doen maar des zondags inktzwart. :rolleyes:. Bibble belt, yep.
Ik maak veel toertjes met mijn sportfiets en verder zwem ik erg graag. Gewoon baantjes trekken.
Turkije is mijn favo vakantieland. Aardige mensen, lekker warm en heerlijk eten (geen pizza en hamburgers dus). We gaan niet naar de all inclusives maar huren altijd een huis. Met zwembad natuurlijk. 🆒. Ver van drukke toeristentoestanden.
Ik houd van gadgets. Dus telefoons etc. etc.  Doe op mijn werk o.a. ICT.
Sinds een klein jaar zit ik bij Simyo en ben er best tevreden over. Ik heb een losse iPhone 4S gekocht en daarbij een Sim Only abonnement afgesloten. Uiteindelijk ben je zo goedkoper uit. That's about it.

Volgende!
Reputatie 4
Badge +8
Hallo koorelle2, wat een mooi portfolio. Vooral het eerste plaatje is er een om in te duiken.

Dank je wel Rico.
Reputatie 4
Badge +8


Ik ben overigens de Leon en woonachtig in Veenendaal. Door de week is het er wel te doen maar des zondags inktzwart. :rolleyes:. Bibble belt, yep.
Ik maak veel toertjes met mijn sportfiets en verder zwem ik erg graag. Gewoon baantjes trekken.
Turkije is mijn favo vakantieland. Aardige mensen, lekker warm en heerlijk eten (geen pizza en hamburgers dus). We gaan niet naar de all inclusives maar huren altijd een huis. Met zwembad natuurlijk. 🆒. Ver van drukke toeristentoestanden.
Ik houd van gadgets. Dus telefoons etc. etc.  Doe op mijn werk o.a. ICT.
Sinds een klein jaar zit ik bij Simyo en ben er best tevreden over. Ik heb een losse iPhone 4S gekocht en daarbij een Sim Only abonnement afgesloten. Uiteindelijk ben je zo goedkoper uit. That's about it.

Volgende!


Leuk broer, we kneukelen zo nu en dan wat af met onze gadgets hahaha!
Reputatie 7
Badge +9
Yep zus. :rolleyes:

Next!
Reputatie 5
Badge +10
@Koorelle2. Wat toevallig dat je bij KPN hebt gewerkt. Mooie foto's ook. Doe je ook aan fotobewerking?

@de leon. Pas maar op met het boeken van all inclusive vakanties in Turkije, want straks moet je Alberto Steegeman of Rob Geus nog inschakelen 😉
Reputatie 7
Badge +9


@de leon. Pas maar op met het boeken van all inclusive vakanties in Turkije, want straks moet je Alberto Steegeman of Rob Geus nog inschakelen ;)


Nee Alex, wij gaan juist niet naar all inclusive toestanden maar blijven er verre van. Hebben er niets tegen maar is ons ding niet..We huren altijd een huis met zwembad. Want we houden van zwemmen en met die temperaturen daar ook geen overbodige luxe. In Turkije kan je heel mooie huizen huren en de prijzen zijn gunstiger dan in zuid Europa. Verder zijn de mensen er erg vriendelijk en als je wat Turks spreekt, zit je helemaal goed. 
Enne als Rob de Geus met zijn rare scheefbek langskomt, dan douwt de Leon persoonlijk dat meetsetje dat de Geus altijd bij zich heeft ergens in waar het normaal niet thuishoort. :D Superdom figuur is dat. 
Overigens, vakantiemisstanden komen ook voor in de zuid Europese landen. En zelfs in Nederland 
Reputatie 4
Badge +8
@Koorelle2. Wat toevallig dat je bij KPN hebt gewerkt. Mooie foto's ook. Doe je ook aan fotobewerking?



Dank Alex,
Extreme fotobewerking daar heb ik het geduld niet voor.
Ik vind het wel erg mooi, zoals sommigen prachtige creaties kunnen maken.
Bijvoorbeeld twee foto's samenvoegen tot één enz.
Mijn foto's geef ik wel wat nabewerking, maar dan op het gebied van contrast, witbalans, soms een filtertje voor een effect en wat verscherpen.
Vind het ook heel leuk om met de iPhone te fotograferen met o.a. Hipstamatic, Lemecam, Squara, Lomora  en noem maar op.
Ik heb 50 foto apps....... (ben je dan leip of niet?):)
Reputatie 5
Badge +10
Haha koorelle2. Dat zou ik niet willen zeggen, maar dat je interesse hebt in fotografie lijkt me duidelijk. Ik vind het zelf wel leuk om te photoshoppen, maar bewerk meestal plaatjes die ik op internet vind of ik creëer grappige plaatjes. Ik maak quizzen en daar kan het ook nog wel eens van pas komen.

@deleon. Ik vind hem ook hoogst irritant, maar vind het wel goed dat sommige hygiëne aan de kaart wordt gebracht. Zelfde geldt voor slechte hotels etc.
Reputatie 4
Badge +8
Wat leuk Alex! Quizzen. Hoe moet ik dat zien? Via interrnet neem ik aan, maar hoe werkt dat precies?
Reputatie 7
Badge +9
Ja, vertel ;)
Badge +1
Zal me ook even voorstellen ben Eric 43 jaar jong, ben koerier en mijn hobby's zijn torrentsite waar ik actief ben
Sinds een paar maanden zit ik ook bij simyo bevalt me goed de kids en vrouw een Abbo erbij gedaan deden allen preypaid en had of niet echt een goed alternatief om ook met de Blackberry actief te zijn hiervoor bij simpel gezeten een twee jaar ook geen klachten daar maar wat me doen besluiten om over te stappen naar simyo was de mogelijkheid om een Blackerry bundel te nemen bij een sim only
Heb ook een iPad en hier heb ik mijn simpel nu inzitten en ben aan kijken of ik ook hiermee overstap naar simyo gebruik ongeveer 1 gig per maand
Reputatie 5
Badge +10
Hoi erickiel,

Leuk dat je je voorstelt. Heb je je eigen koeriersbedrijf of niet?

Ja, vertel ;)

Er zit (nog) geen commercieel idee achter, maar ik maak nu al 5 jaar lang voor kerst een quiz voor mijn vriendengroep. Alle gebeurtenissen van het afgelopen jaar komen dan terug. Zowel nieuwsitems als gebeurtenissen uit onze groep. Verder komen er muziekfragmenten, filmfragmenten en gephotoshopte foto's komen langs. Ik sluit dan af met een compilatiefilmpje welke bestaat uit filmpjes die zijn gemaakt. Ook voor Simyo heb ik een quiz gemaakt. Deze hebben we afgelopen vrijdag gedaan. Komende woensdag een quiz voor een hogeschool (een eerste echte opdracht). Als jullie willen kan ik hier op het forum wel een paar voorbeeldjes posten. Dan kunnen jullie mee quizzen :D

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi help

Ik ben nieuw op dit forum. Weet ook nog niet hoe het werkt. Ik heb geprobeerd een topic te plaatsen met een vraag  maar kan de knop 'plaats topic'niet vinden. Ga het zo weer proberen om deze (topic) te plaatsen.
 
Verder ben ik getrouwd en heb 2 volwassen kinderen. Ga binnen kort beginnen met een cursus fotografie.( heb pas een Nikon D3100) Wil ook foto's gaan bewerken maar zoek nog een (gratis) programma liefs in het nederlands.  Verder doe ik vrijwilligerswerk in verzorgingshuis. En heb een lieve hond. verder heb ik voor het eerst mobiel internet op mijn sII maar durf het niet aan te zetten/laten.

groeten Tess
Reputatie 7
Badge +9
Lijkt me leuk om zo te 'knutselen',  Alex. Kost het je niet een bak aan tijd? Maar wat leuk is, kan nooit teveel tijd innemen.
Wat mij betreft mag je wel even een quizje hier deponeren. Ben benieuwd.🆒
Reputatie 4
Badge +8
Wat creatief Alex, en van mij mag je hier ook best een quiz droppen!
Lijkt me leuk!


@Tess12

Leuk dat je ook interesse in fotografie hebt!
Picasa is een gratis fotobewerkings programma.
Photoscape is ook gratis en werkt ook goed, maar weet even niet meer of het Nederlandstalig is.

Wat voor hond heb je?
En joh, doe eens gek, zet gewoon mobiel internet eens aan op de SII.
Gaan met de baviaan!
😃
Badge
Nou ik heb mobiel internet aan gezet met het uit laten van de hond. Maar hoe komt het dat ik toch mobiele data gebruikt heb zonder maar iets gedaan te hebben met mijn mobiel. (zat in binnen zak). En ik heb een nova scotia duck tolling retriever.

tess12
Reputatie 4
Badge +8
Nou ik heb mobiel internet aan gezet met het uit laten van de hond. Maar hoe komt het dat ik toch mobiele data gebruikt heb zonder maar iets gedaan te hebben met mijn mobiel. (zat in binnen zak). En ik heb een nova scotia duck tolling retriever.

tess12


Ja, dat kan gebeuren, doordat sommige apps data gebruiken.
Dus via internet allerlei dingen doen, die jij eigenlijk niet wilt.
Dan moet je, als je niet wilt dat dit gebeurt, op je toestel instellen dat er geen dataverkeer kan plaatsvinden
als je niet van wifi gebruik maakt.
Maar zo veel zullen ze niet pikken en als je toch wilt internetten buiten en je hebt daar ook een bundel voor gekocht,
is het alleen maar leuk om dat te kunnen?

Wat een leuk ras hond heb je!
Hier lopen er ook een paar, ik vind ze echt supermooi en het zijn echte werkhonden.
Daar kun je hele mooie foto's van maken!!!
Reputatie 7
Badge +9
Yep prima hondenras. Geen schoothondje. 
Badge +1
@alex nee heb geen eigen koeriersbedrijf ben netjes in loondienst, heb wel samen met iemand een torrentsite en zit veel op een ander forum
Badge
Ik dacht laat ik toch maar wat over mezelf zeggen hier:

Ik ben dus MRF NL 34jaar, zeer actief op diverse sites, voornamelijk game site (Nederlands en Engels). op een aantal sites ben ik een Moderator en op 2st een admin.

En van maandag t/m vrijdag huur ik mezelf uit aan een groot telecombedrijf dat zaken doet met KPN, Vodafone, T-mobile enz... en dan voornamelijk de mobiele telecom.
EN uiteraard maak ik nog tijd vrij voor mijn vrouw en 3 kids 😉.

Ik zal zeggen: als er vragen zijn..... hoor ik ze graag en als ik er een antwoord op weet zal ik die geven.

Gr MRF NL. 

Reageer