Skip to main content
Beste forumgenoten en moderators,



Hierbij neem ik afscheid van een dierbare familie, genaamd Simyo.

Ik ga namelijk (maandag 3 augustus 2015) verhuizen van Simyo naar T-Mobile, en ga dus het familie nest verlaten.

T-Mobile biedt mij veel meer aan, dan wat Simyo (helaas nog niet) kan leveren op dit moment, plus dat ik ook nog eens € 10,50 per maand ga besparen op mijn mobiele telefoonrekening.



Want voor € 24,50 per maand (deze speciale actie is inmiddels gestopt!)) krijg ik:

> Databundel van 3 GB (3000 MB), en geen buiten de bundel kosten. (de snelheid wordt dan wel verlaagd)

> Kosteloos gebruik van het 4G netwerk

> Onbeperkt bellen binnen Nederland

> Onbeperkt sms'en binnen Nederland en de gehele EU (zonder bijkomende kosten in het buitenland)

> 120 minuten bellen in het buitenland (gehele EU), en gratis gebeld worden in het buitenland.

> Net zo goede dekking binnen mijn gemeente, als bij KPN.



Dit abonnement sluit ook veel beter aan mijn huidige behoefde, ten aanzien van mijn abonnement bij Simyo.

Want ik mis bij Simyo: speciale buitenlandbundels binnen of naast je abonnement , gratis gebruik van het 4G netwerk, onbeperkt bellenbundel en geen buiten de bundel kosten bij overschrijden van de databundel.



Ik heb aan Simyo een goede provider gehad, met een zeer goede service!

Ook heb ik veel mensen kunnen helpen via dit forum, samen met Friesian, Raytje, Maikel.Twinnie en Scotsman, en natuurlijk de moderators Ruud, Ernst, Tiury en Ali.



Ik wens jullie nog veel forum plezier toe, en nog veel bel plezier als abonnee.



Ik heb geen idee, of ik vanaf morgen of dinsdag nog kan inloggen op het forum van Simyo (als ex-abonnee), dus misschien kan iemand daar nog een antwoord op geven.



Allemaal nog veel succes bij de "Beste mobiele provider van Nederland"!!
Als MichD nu nog even een Prepaid simkaart aanschaft, kan hij zo vaak hij wil invliegen 😉
Voor zulke 'vogels' als MichD zou een ophokplicht moeten zijn 🙂
Hihihihi of juist niet franswon dan kan MichD zo vaak als hij wil naar ons terugvliegen 😉 😃
Ik bedoelde het oranje hok Naomi 😃
Whahah wat een goed idee! Ik denk dat we hier nog wel wat spullen hebben liggen 😉
Ik bedoelde het oranje hok Naomi :D





🆒
Vanwege de scherpzinnigheid van ons Friesian is dit topic ook geplaatst waar het eigenlijk thuishoort: subforum Gewoon gezellig 😉

Reageer