.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig


Reputatie 5
Badge +2
Jullie zijn echt supersupergeweldig. Ik kreeg een meeltje dat ik moet bellen of sms-en na 6 maanden anders ben ik me nummer kwijt.
Super van jullie om te herinneren via de meel. :)
Bel nauwelijks. Ik word alleen maar gebeld door me moeder. Ik mag geen abonoboment.
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 16:44

Bekijk originele reactie

275 reacties

Zou je denken?

Reputatie 6
Badge +7
Nou, dat wordt geen 2027, maar 2018 hoor. 😛
Reputatie 5
Badge +2
Effe deze toppik weer naarboven gegraven.
Beste symioten, het was weer supergeweldig om hier te zijn. Hardverwarment allemaal. Das zo mooi van Symio, iedereen kent iedereen en allemaal kennen we mekaar. Is net een grote familie. Goed bezig, daar kunnen ze in China nog wel een puntje aan zuigen, ook al lijkt hier iedereen sowiezo familie van mekaar.
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor de mooie woorden, L.Rozewater! We zijn inderdaad één grote Simyoforumfamilie :D

Groetjes,
Niels
Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, ik heb even vier vragen:

1) Waarom moet je inloggen in het forum als je al in jullie Symio van mezelf zit? Dat is best omslachtig allemaal. Zeker omdat ik me wachtwoord vaak kwijt ben en weer een nieuwe moet aanvragen.
2) Laatst hoorde ik via internetradio jullie reclame met al die vrolijk kwetterende Symio stemmetjes. Hoe leuk. Zijn jullie dat? of zijn dat ingehuurde nepperds? Hier in China doen ze niet anders.
3) De laatste keer had ik een heleboel likes, meer dan iedereen tesamen. Waar zijn die likes gebleven? Hebben jullie die verdeeldt onder de minderbedeelden? Erg onduidelijk weer allemaal. Betekendt dat nu dat ik weer overal op knopjes moet gaan drukken om bovenaan te komen? Hoe zit dat?

Verder goed bezig hoor. Supergeweldig allemaal.👍(doe ff het Chineserige duimpje)
Beste Symioten, ik heb even vier vragen:

1) Waarom moet je inloggen in het forum als je al in jullie Symio van mezelf zit? Dat is best omslachtig allemaal. Zeker omdat ik me wachtwoord vaak kwijt ben en weer een nieuwe moet aanvragen.
2) Laatst hoorde ik via internetradio jullie reclame met al die vrolijk kwetterende Symio stemmetjes. Hoe leuk. Zijn jullie dat? of zijn dat ingehuurde nepperds? Hier in China doen ze niet anders.
3) De laatste keer had ik een heleboel likes, meer dan iedereen tesamen. Waar zijn die likes gebleven? Hebben jullie die verdeeldt onder de minderbedeelden? Erg onduidelijk weer allemaal. Betekendt dat nu dat ik weer overal op knopjes moet gaan drukken om bovenaan te komen? Hoe zit dat?

Licht eraan welke knopjes je bedoelt...

4) Wat is je 5e vraag?
Leuk om weer van je te hoooren! Maarruh wanneer is Jihane de laatste keer bij je geweest om meel met

*Hoe zit dat?*
best wel lekker.
Reputatie 7
Badge +9
Als je nou nog 9 aansluitingen neemt, dan heb je 10 mijn Simyo accounts! Daarmee kun je jezelf liken, en krijg je op die manier zo veel likes! Kost wel iets, maar je kunt gebruik maken van de vriendjes-deal, dus krijg je korting!

Wel heb je dan veel maar wachtwoorden te onthouden! Hoewel ik het zie als meer kans om het wel goed te gokken, toch?
Dat met die w8woorden zie ik niet als probleem, wel dat iemand van Symio dan nog meer zakken meel moet versjouwen naar China.

Wat de w8woorden betreft, hij zou kunnen kiezen als geen(e) riek w8woord

Wachtwoord.is.verkeerd.probeer.opnieuw

Krijgt dan de melding....bij fout w8woord.
Wachtwoord is verkeerd probeer opnieuw.

En dan weet hij het weer. 😊😎
Reputatie 6
Badge +4
Hoi L.Rozewater,

Leuk je weer eens op het forum te zien! :D

Beste Symioten, ik heb even vier vragen:

1) Waarom moet je inloggen in het forum als je al in jullie Symio van mezelf zit? Dat is best omslachtig allemaal. Zeker omdat ik me wachtwoord vaak kwijt ben en weer een nieuwe moet aanvragen.

Hoe dat precies zit durf ik niet te zeggen. Voor zover ik weet heeft dit te maken met een extra stapje security.
2) Laatst hoorde ik via internetradio jullie reclame met al die vrolijk kwetterende Symio stemmetjes. Hoe leuk. Zijn jullie dat? of zijn dat ingehuurde nepperds? Hier in China doen ze niet anders.
Ha! Leuk dat je het spotje gehoord hebt. Geen plastic Simyanen maar echte die-hards waaronder de jou/jullie bekende Charlene!

3) De laatste keer had ik een heleboel likes, meer dan iedereen tesamen. Waar zijn die likes gebleven? Hebben jullie die verdeeldt onder de minderbedeelden? Erg onduidelijk weer allemaal. Betekendt dat nu dat ik weer overal op knopjes moet gaan drukken om bovenaan te komen? Hoe zit dat?

De likes hebben we inderdaad maar onder elkaar verdeeld, communistisch net als in China. 😉 Haha, nee dit zit wat anders. Ik zal eens navragen bij InSided hoe dit zit. Volgens mij zijn ze beperkt houdbaar; ze blijven wel staan bij de gelikete reacties, maar tellen dan niet meer mee.[/quote]

Als je nog meer wilt weten horen we wel!

Groetjes,
Thomas
Reputatie 5
Badge +2
Tanks Thomass voor al je beantwoordingen. Goed bezig allemaal bij Symio. Duimps up 👍
Doe je Charlien ff de hartelijke groeten van ons, mocht je dr ergens zien langskomen? Dat zou fijn zijn.
Reputatie 6
Badge +4
Hi L.Rozewater,

Graag gedaan uiteraard! Daar zijn we voor. 🙂

Je hartelijke groeten zijn overgebracht en worden beantwoord met een enthousiaste vriendelijke zwaai van Charlene!

Groetjes,
Thomas
Badge +8
Hey L.!

Wat leuk dat ik ook nog eens genoemd word. Het gekke is op dit Simyo forum: ik ben er niet, maar ik ben er toch ook weer wel 😉
Ik ben in ieder geval nooit ver. (En deze week ga ik Franswon zijn mooie Zeeland eens bezoeken, over langskomen gesproken...)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 5
Badge +2
Wat goed dat jullie bij Franswok langsgaan.
Verders, supergeweldig weer dat Symio weer een meel heb gestuurd dat me nummer nog maar twee weken geldig is. Direct me moeder in Veenendaal gebeld. Nu is me beltegoed op. Vraagje: wanneer verrekend Symio dit, voor de buitenlandse beltegoed kosten die d'r gemaakt zijn.? Dat zou fijn zijn omdat ik naar het buitensland moest bellen. Per wanneer word dat dus weer bijgeschreven door Symio?
Alvast bedankt voor de beantwoordingen.
Reputatie 5
Badge +5
Hallo L.Rozewater,

Aiii, ja die tarieven voor het bellen naar Veenendaal zijn natuurlijk niet voor de poes. Gesprekskosten naar je moeder kunnen we helaas niet vergoeden, voornamelijk omdat deze tarieven weer worden gebruikt om de verbinding met het thuisfront te versterken. Eventuele emotionele kosten kun je uiteraard in Veenendaal verhalen. 😉

Groetjes,
Els
Haai Els en L.

Een vraag. Hebben jullie nog nooit een bezoek gehad van bijvoorbeeld polisie of de doewaane? Volgens mij worden die toch een beetje argwanend als er af en toe wit poeder wordt gestuurd,☺️

[......supergeweldig weer dat Symio weer een meel heb gestuurd dat me nummer nog maar twee weken geldig is.......]
Reputatie 5
Badge +5
Hi Friesian,

Nou we hebben hier een cadeaukast met vergunning van de douane, dus dat komt helemaal goed! :D

Groetjes,
Els
Reputatie 5
Badge +2
Zenks Else, voor je beantwoordingen. Nou, dat word dan wel een probleem als ik me moeder niet kan bellen meer. Ken niemand anders. Ga geen wildevreemden bellen. 🙄Nee, dat doe ik dus niet. Dan maar geen meel meer. Kan je dat in orde maken a.u.b.? Supergeweldig zou dat zijn.
Reputatie 6
Badge +5
Hi L.Rozewater,

Ik snap dat je geen wildvreemden gaat bellen! Gelukkig zijn er genoeg andere manieren om je nummer actief te houden, kijk hier maar eens. Een sms'je versturen is al een stuk goedkoper, beltegoed opwaarderen kost je helemaal niks. Wat wil je dat we in orde maken? Hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Reputatie 5
Badge +2
Hi L.Rozewater,

Wat wil je dat we in orde maken? Hoor het graag!

Groetjes,
Niels


hartelijk dank Nies, voor het in orde maken. Supergeweldig allemaal geregeld bij Simyo. Alles doet het weer. 👍
Intussen een half uur bezig geweest om op dit forum te komen. 🙄 Wist me wachtwoord en me gebruikersnaam niet meer. 🙄
anyways veel groeten uit China dan maar weer. Zit intussen weer terug te zitten in SjangHai naar 63 lekke banden onderweg gehad te hebbend. Schoot niet op dus.
Had je niet even binnen kunnen lopen bij Symio L.Rozewater? Nu moeten zij ook naar Shanghai om al die zakken met oranje meel te brengen. Misschien zit er een liefdesmeel bij om een liefdesrelatie te creëren samen met @Naomi.☺
Reputatie 6
Badge +5
Fijn om te lezen dat alles het weer doet, L.Rozewater 🙂 En dat je inmiddels weer kan inloggen op het Simyo forum.

Groetjes terug,

Niels
Reputatie 5
Badge +2

Fijn om te lezen dat alles het weer doet, L.Rozewater 🙂 En dat je inmiddels weer kan inloggen op het Simyo forum.

Groetjes terug,

Niels


Nou, heb wel 8 manden geduurdt. Was me wachtwoord vergeten. Maar weet 'm weer:

l*lletjerozewater061368

Verder: goede bezig Symio.:thumbsup::thumbsup_tone1::thumbsup_tone2::thumbsup_tone3::thumbsup_tone4::thumbsup_tone5:  (denk doe de duimen ff transnationaal, kan je niemand vergeten)

Ik denk dat binnen kort zich @L.Rozewater zich weer zal melden met nieuwe avonduren die hij heeft belleeft met zijn viets en misschien zit ie ook te wagten op meel van symio.

Ik denk dat binnen kort@L.Rozewater zich weer zal melden met nieuwe avonduren die hij heeft belleeft met zijn viets en misschien zit ie ook te wagten op meel van symio.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hahah nou ik ben benieuwd @Friesian. Kan niet wachten om zijn verhalen te horen 😂.

Reageer