.

Na 3 jaar weer terug, bij de Simyo familie.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Na 3 jaar van afwezigheid, zat in die 3 jaar bij een andere provider, keer ik weer terug naar Simyo.
Ik begon de goede service te missen, maar ook het forum waar ik veel klanten heb mogen helpen met hun vraag of probleem.
Mijn naam op het forum was toen MichD, en de volgende (oud-gediende) op dit forum zouden we mij nog wel kunnen kennen:
(Geheugensteuntje > dit was toen 1 van mijn topics: VoLTE via het 4G netwerk)

@Ray
@Scotsman
@Friesian
@RicoK
@Sean

Wel zijn er veel moderators van toen ermee gestopt, al twijfel ik geen moment dat de huidige moderators net zo goed zijn, als hun oud-collega's van 3 jaar geleden.

Ik hoop weer veel klanten van Simyo van dienst te kunnen zijn, door hun vragen zo goed en eerlijk mogelijk te beantwoorden.

Heb er veel zin in!
Fijn om weer terug te zijn, op het vertrouwde nest.

Groetjes, Michel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Alex53,

Wat leuk dat je weer klant bent geworden bij Simyo! Wij verwelkomen je opnieuw met open armen en zijn blij om te lezen dat je terug bent gekomen 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Ja ik baalde dat ik buiten geen ontvangst had en dat moet ik hebben ben hartpatient zodoende en ik weet dat nog dat simyo dat mij wel kon bieden 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Alex53,

Jeetje, dat is minder leuk om te lezen. Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met je! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service, dat zien we graag.

Welkom terug 🤗!

Groetjes,
Amy

Reageer