Skip to main content
Niet de bedoeling geweest om een nieuw topic te plaatsen. Maar het moet me toch even van het hart. Gisteren 18.08 een verzoek ingediend om mijn prepaid om te zetten naar een abo. Vanmorgen vroeg bleek het al overgezet. Supersnel gedaan, had ik op zo'n korte termijn niet verwacht.  Bedankt voor de supersnelle service.   +++KLASSE+++



Groeten Rino Renoster.
Dat was indertijd ook mijn ervaring. Vermoedelijk is het een geautomatiseerd proces waar geen menselijk ingrijpen voor nodig is!
Dat was indertijd ook mijn ervaring. Vermoedelijk is het een geautomatiseerd proces waar geen menselijk ingrijpen voor nodig is!





Lang leve het digitale tijdperk. :)
Hoi Renoster,



Fijn om te horen dat je zo blij bent, en dat het soepel is verlopen 🙂

Dat gaat inderdaad automatisch alllemaal. Daar heb ik geen omkijken naar ;)

Wat deed je besluiten om over te stappen?



Groetjes,

Charlene
Hoi Renoster,



Fijn om te horen dat je zo blij bent, en dat het soepel is verlopen :)

Dat gaat inderdaad automatisch alllemaal. Daar heb ik geen omkijken naar ;)

Wat deed je besluiten om over te stappen?



Groetjes,

Charlene





Hoi Charlene

Alhoewel de recessie voorbij is (zegt men) is het voor veel consumenten nog wel behoorlijk voelbaar in hun beurs. En we zijn er nog niet. Ik ben tot voor twee jaar geleden ook bij Simyo geweest (mijn vrouw inmiddels al 4 of 5 jaar (denk ik)).Nu sinds kort teruggekeerd van Vodafone. Waarom een abo.  Nou ..... alleen om het internet is het al aantrekkelijk prp= € 7,== voor 250mb en abo € 7,-- voor 500mb. Nu is het bellen via gsm al stukken minder geworden omdat bij onze internetprovider je voor een luttel bedrag per maand extra, gratis kan bellen met alle vaste en mobile nummers in Nederland. Duzz...... we bekijken dit wel even of er nog wat aangepast moet worden. We zijn er achter, als we gewoon een telefoon kopen (wat mijn vrouw inmiddels ook overweegt).Dat je dan voordeliger uit bent.



Vriendelijke groeten.

Jan
Hoi Renoster,



Goed om te lezen dat je dit zo hebt uitgevogeld! Ik ben zelf zo stom om telkens maar weer te verlengen en een nieuwe telefoon erbij te nemen, waarbij ik dus veel te veel geld kwijt ben! Zeker in combinatie met een goedkope huistelefoon en vaak wifi hotspots buiten de deur, kun je heel goedkoop uit zijn met een flexibele Sim-only 😉!
Hoi Renoster,



Goed om te lezen dat je dit zo hebt uitgevogeld! Ik ben zelf zo stom om telkens maar weer te verlengen en een nieuwe telefoon erbij te nemen, waarbij ik dus veel te veel geld kwijt ben! Zeker in combinatie met een goedkope huistelefoon en vaak wifi hotspots buiten de deur, kun je heel goedkoop uit zijn met een flexibele Sim-only 😉!



Mijn provider heeft, denk, ik nog geen wifi hotspots, ik mag hier, denk ik, geen reclame of namen noemen, maar ik ben bij een zusje van Simyo, de profider met het bekende blauwe logo. Maar ik kan je wel adviseren om bij vrienden of andere bekenden het wifi nummer op te nemen in je telefoon of tablet.

groeten.

Reageer