.

Mensen noemen me soms Miep.....waarom?

  • 29 August 2016
  • 12 reacties
  • 788 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mensen noemen me soms Miep, geen idee waarom.....:(


12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Misschien heb je ook zo'n schattig koppie? 😃
Nope, de camera zou zich lens schrikken. :S
Reputatie 5
Badge +9
Omdat je altijd zo snel reageert op het forum, Friesian 🆒

Miep miep!!

Groetjes,
Caspar
Ik wou dat ze Japie naar me riepen, dan snapte d'n deze dur iets van ooit, soms...... Balen. :@:(
Reputatie 7
Badge +9
Nee dat wil je niet, anders komt de hele buurt bij je logeren

https://youtu.be/aSaDmHVVppI
Zoiets valt nog mee Scotsman, maar laatst maakte ik nog een uitstapje. Onderweg naar huis hebben we nog een liedje gezongen, was reuze gezellig, totdat.....:)

https://m.youtube.com/watch?v=K2eQDlD-fr8
Reputatie 7
Badge +9
Wat betreft de topicvraag......Uhm....misschien omdat je ook gewoon een grote Miep bent? Zoiets? :?:8
Reputatie 7
Badge +9
Beetje off-topic....

Een kennis van me, lang geleden, had het nooit over vrouwen maar altijd over miepen.
Op een dag zat hij in mijn stamkroeg met een leuk meisje aan 'n tafeltje een beetje te flirten.
Ik stap er op af, zeg tegen het meisje: Hoi, ik ben Frans en jij moet Miep zijn....... 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hahahaha.

Bewaar je ook wat leuke grappen voor vrijdag?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +9
Caspar, dit is geen grap, 100% waar gebeurd. De betreffende man is, jammer genoeg, al jaren geleden overleden. Het meisje heb ik nooit meer gezien.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi franswon,

Mijn excuses. Dan was het in ieder geval wel een grappige anekdote. Ook daar mag je meer van met ons delen op vrijdag.

Groetjes,
Caspar
Wat betreft de topicvraag......Uhm....misschien omdat je ook gewoon een grote Miep bent? Zoiets? :?:8
Nope, ik was omgedraaid om het ze te vragen en weet je wat ze zeiden........?
Ze zagen me met een noodgang langs fietsen dat ze dachten , zagen niet goed wie het was , da's zeker L.Rozewater die nog een klein stukkie moest voordat hij bij z'n moeke is. Dus die gaan we ff flink aanvuren en we roepen keihard....miep miep, dan is ie in no time bij maatjuh.

Klein vraagje, fiets jij ook oerendhard? 😉

Reageer