Skip to main content

Dat stond er onder de kaart met Bol cadeaukaart.

Wat een aardig gebaar en bedankt daarvoor. Uiteraard kan ik niet meer met mijn oorspronkelijke de Leon Sim only account inloggen maar ik heb wel nog een prepaid account. Dus vandaar de 2nd en een snelle avatar van (dit keer) mijn beide ogen om de boel nog één keer in de gaten te houden hier. 
Uhm…nee, de kans is niet erg groot dat ik terugkeer in het Simyo (forum)nest. Het bevalt me prima bij de concurrent. 
Dit is een eenmalige actie om jullie te bedanken voor de kaart met inhoud. Leuk en attent. Dat is een beetje weer in de geest van het Simyo ‘van vroeger’.

Het ga jullie goed, mods en groeten aan @RicoK (ook niet meer hier, dus betwijfel of die dit ziet), @Groentjuh@Scotsman@Ray, @wimj12 en wie ik nu vergeet 😉

Hoi @De Leon 2nd


Graag gedaan, leuk dat je toch nog even iets hebt laten horen 😊.

Het ga je goed!

Groetjes,
​​​​​​​Seren​​​​​​​


Hoi @De Leon 2nd


Graag gedaan, leuk dat je toch nog even iets hebt laten horen 😊.

Het ga je goed!

Groetjes,
Seren​​​​​​​

@Seren Uhm…..ik weet inmiddels nu ook wat de kaart waard is. Het is te gek maar heel erg bedankt. 👍🏻😚

Ja, vanaf 2012 is best een tijd. In die begintijd was eigenlijk alleen @Alex hier moderator. En die kreeg het soms flink te verduren met ontevreden maar vooral ook onredelijke klanten. Dat vonden mijn zus @koorelle (R.I.P.) en ik dan heel onterecht. @Alex bleef altijd heel netjes en rustig. Maar wij zeiden dan wel tegen zo’n klant wat @Alex eigenlijk ook wel wilde zeggen maar uiteraard niet deed. Dus dan deden wij dat wel even….😂 Dat vond ‘ie wel leuk. In de beginjaren een leuke groep mods. Later teveel wisselingen en werd het belang van het forum ook minder. Ikzelf kwam hier ook veel minder en nu zijn er veel van de vaste FE’s ook weg. 
Het ga jullie goed. Simyo is absoluut geen slechte provider. Ook nooit gevonden. Maar het bel- en dataplafond blijft wel een issue. Hopelijk komt Simyo ooit nog eens tot andere inzichten. 


Reageer