.

leuke verrassing aan het einde van het jaar

  • 7 December 2017
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Bedankt Sint en Forum-Piet voor het bijzondere leuke gedicht, met heel veel persoonlijke tintjes en ondanks dat mijn naam Frida niet in de boeken voorkwam, is het gedicht en de heerlijke chocolade letter S toch aangekomen in het land der vlaaien. Geweldig wat zijn die Sint en Forum-Piet toch slim!!!

"Het zit hem vooral in de persoonlijke en attente aanpak.
Simyo doet dit heel goed, daarom van mij een grote smak. 🤗

Groetjes van Frida.......🌲

8 reacties

Ook ik kreeg een leuk gedicht van de goedheiligman en zijn trouwe helpers.
Echt, wordt zeer gewaardeerd!
Maar een klein probleempje.....
Enkele regels..

Ik en Amerigo wilden daarom laatst graag op bezoek komen,
Maar alle paarden-parkeerplekken waren al ingenomen.

Die arme schimmel wilde zijn Welshe neven graag ontmoeten,
Het ging niet door dus doe ze vooral even de groeten.

Ik heb ze niet meer, de merries. 😀 ☺️ Anders zouk ut echt doen. 😉 bij de Shetlanders.

Maar het is een leuk gedicht met een fraai persoonlijk tintje. En de chocolade letter is...mjammie lekker.
Reputatie 7
Badge +9
Hier ook de letter ontvangen met een zeer persoonlijk gedicht waar ik stil van werd.

Geen citaat i.v.m. mijn persoonlijke situatie.
Reputatie 6
Badge +4
@franswonDat is erg attent he Franswon van Simyo Sint en Piet, het persoonlijke tintje bij jouw gedicht, zeker voor jou is dat hartverwarmend.

@Friesian Dat weet ik nog dat je je ponys hebt weggedaan, stond bij de foto's op dierenliefhebbers.Maar ja Sint is al een dagje ouder he Friesian.
Volgens mij ben ik een open boek voor Sint en Piet want alles klopte

Bijvoorbeeld:
"Een echte boerenmeid vol avonturen met koeien
ook vaak met oppasboxer Cash aan het stoeien"

Alleen mijn naam Frida zorgde voor zweetdruppels op het hoofd van Sint ha ha
Maar de Forum Piet heeft net zo'n leuke naam......

Super leuk en thanks Friesian en Franswon voor jullie reacties.
En de chocolade S is al voor de helft op 😋
Reputatie 5
Badge +5
Hoi iedereen,

@ Franswon, uiteraard begrijpelijk dat je je persoonlijke gedicht graag voor jezelf houdt. Fijn dat Sinterklaas jullie dit jaar weer wist te vinden! :)

@ Friesian, oh jee de Sint heeft in dat topic niet zo goed opgelet. Hopelijk heeft hij het nu in z'n Grote Boek gezet!

@ Frida, Ja wij kregen ook al paniekerige berichten van de Sint omdat hij je niet kon vinden in het boek. Gelukkig is alles goed gekomen 😉

Is alle chocola al op?

Groetjes,
Els
Reputatie 6
Badge +4
Net als bij actrices he Els?, die hebben ook allemaal een artiestennaam ha ha.
De chocolade is bij mij voor helft op, heerlijke smaak, dus ik ga later voor de tweede helft!!
Prachtig gedicht en verrassing!!
Thanks 😚
Reputatie 5
Badge +6
Hoi iedereen,

@ Franswon, uiteraard begrijpelijk dat je je persoonlijke gedicht graag voor jezelf houdt. Fijn dat Sinterklaas jullie dit jaar weer wist te vinden! :)

@ Friesian, oh jee de Sint heeft in dat topic niet zo goed opgelet. Hopelijk heeft hij het nu in z'n Grote Boek gezet!

@ Frida, Ja wij kregen ook al paniekerige berichten van de Sint omdat hij je niet kon vinden in het boek. Gelukkig is alles goed gekomen 😉

Is alle chocola al op?

Groetjes,
Els


Nee nog niet nu op de helft maar die kan zomaar ineens opgaan ik snap nooit hoe dat kan.

Is alle chocola al op?

Groetjes,
Els


Nee nog niet nu op de helft maar die kan zomaar ineens opgaan ik snap nooit hoe dat kan.

@PaulH, ik weet van iemand bij wie ooit een ladder uit een schuur ook weg was. Gelukkig had hij een camera opgehangen. De 2e x dat het gebeurde hebben ze de boef in de kraag kunnen grijpen.
Misschien ook iets voor jou.. 😂 😂 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Aahhh wat leuk dat iedereen zo blij is met de gedichten 😃 De Forum-Sint en Pieten hebben erg hun best gedaan!

Groetjes,
Jihane

Reageer