.

Vraag

Leuke filmtips

  • 2 April 2013
  • 32 reacties
  • 15244 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi de leon,

Die poster is al geweldig! Doet me denken aan de Rocky Horror Picture show, lekker cult šŸ†’

Groetjes,
Charlene


Ha Charlene, ja...die is ook leuk.šŸ†’

Hier nog even een teaser. Je moet er wel van houden en goed Engels Amerikaans verstaan om de woordgrappen te volgen...Uhm...de twee sterkste punten van de film kan je nauwelijks missen.Ā 

http://www.youtube.com/watch?v=C5mn6mtbQUI&feature=youtube_gdata_player
Reputatie 5
Badge +10
Voor de zoveelste keer Gladiator gezien, maar het is nog steeds geen straf om die film te kijken. Echt episch. Joaquin Phoenix speelt een geweldige rol als Commodus.
Reputatie 3
Badge +9
Iron Man 3 en Star Trek Into Darkness.
Ik zag deze momenteel in 1080p voorbij komen.
Twee leuke titels !
Reputatie 7
Ik heb de afgelopen dagen eerst Iron Man 1 en 2 gezien om er weer in te komen. Er was wel het een en ander weggezakt, maar wat is 1 toch goed! Ik denk dat ik een van de komende dagen IM3 ga zien.

Star Trek Into Darkness was even van mijn radar verdwenen. Bedankt voor de herinnering! Zal vanavond op SpotNet eens een mooie versie gaan opzoeken....šŸ†’
Reputatie 3
Badge +9
Oblivion is ook te vinden 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Films die ik graag wil zien:
Elysium
The Conjuring
The hunger games 2
Wolverine 2
X-men day of future past
Thor The dark world
Lovelane
Percy jackson
Pacific rim
Reputatie 5
Badge +10
Films die ik graag wil zien:
Elysium
The Conjuring
The hunger games 2
Wolverine 2
X-men day of future past
Thor The dark world
Lovelane
Percy jackson
Pacific rim


Elysium en The Conjuring wil ik ook wel zien.

Filmtip: Incendies

Moet je wel voor in de stemming zijn, want het is nogal een zware en heftige film die nog wel even in je hoofd blijft rondspoken. Het gaat over een broer en zus wiens moeder overlijdt. In het testament wat de moeder achter laat, staat dat ze nog een broer hebben en dat hun vader mogelijk nog leeft. Hun moeders laatste wil is dat ze hun broer en vader opzoeken en hen een aantal verzegelde brieven bezorgen. Vooral de zus is erg nieuwsgierig en gaat op onderzoek uit. Ondertussen kom je als kijker van alles te weten over het leven van hun moeder.

Wow wat een film was dat zeg. Wel even iets anders dan de standaard Hollywood meuk.

Een andere vermakelijk film is The Iceman. Gaat over het leven huurmoordenaar Richard Kuklinski. Film is gebaseerd op de documentaire The Iceman Confesses: Secrets of a Mafia Hitman.

Ik vond vooral de documentaire erg goed. Heb de docu meerdere malen gezien. Uiteindelijk is het dan toch leuk om de verfilming ervan te zien.

Reageer