Oké.....
Echt letterlijk voor een paar redenen,
1: de hele klantenservice neemt me niet meer serieus dus niet alleen van forum maar ook via telefonie en ook via email,
2:mijn facturatie is 1 cent meer,
3: ik werd ooit eens gebeld door Ruud maar dit was zonder toestemming, en op die moment vond ik het niet erg om gestoord te worden maar de volgende keer toch voor de zekerheid toestemming vragen,
4: ik gaf die ene keer die tip dat ze alleen via email wachtwoord vergeten moeten doen. Maar natuurlijk
doen zij alsof zij heel slim zijn, want ik was om dat idee gekomen en niet simyo. Echt letterlijk flauw,
5: ik hoor toch veel klachten en dat hoor ik allemaal via telecomvergelijker en bellen.com
6: dat 4 seconden 11 cent moet zijn slaat natuurlijk nergens op,
7: prepaid klanten hebben minder voordeel dan abbonements klanten, en dit valt vooral onder internet,
8: KPN prepaid heeft wat vollere bereik dan simyo vind ik
En dit was het wel ongeveer, en eerst was ik blij maar nu niet meer ;-)
En ik heb nog meer klachten maarja......zo is het wel genoeg
En ik mag dan bij KPN prepaid geen online inzag hebben maar daar is het veel beter geregeld,
Een ex trouwe klant.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.