.

Ik ben binnenkort weg van hier!

  • 30 January 2012
  • 2 reacties
  • 1177 Bekeken

Badge +3
Oké.....

Echt letterlijk voor een paar redenen,

1: de hele klantenservice neemt me niet meer serieus dus niet alleen van forum maar ook via telefonie en ook via email,
2:mijn facturatie is 1 cent meer,
3: ik werd ooit eens gebeld door Ruud maar dit was zonder toestemming, en op die moment vond ik het niet erg om gestoord te worden maar de volgende keer toch voor de zekerheid toestemming vragen,
4: ik gaf die ene keer die tip dat ze alleen via email wachtwoord vergeten moeten doen. Maar natuurlijk
doen zij alsof zij heel slim zijn, want ik was om dat idee gekomen en niet simyo. Echt letterlijk flauw,
5: ik hoor toch veel klachten en dat hoor ik allemaal via telecomvergelijker en bellen.com
6: dat 4 seconden 11 cent moet zijn slaat natuurlijk nergens op,
7: prepaid klanten hebben minder voordeel dan abbonements klanten, en dit valt vooral onder internet,
8: KPN prepaid heeft wat vollere bereik dan simyo vind ik
En dit was het wel ongeveer, en eerst was ik blij maar nu niet meer ;-)
En ik heb nog meer klachten maarja......zo is het wel genoeg

En ik mag dan bij KPN prepaid geen online inzag hebben maar daar is het veel beter geregeld,

Een ex trouwe klant.

2 reacties

Badge +5
Hi,

Jammer te horen dat je dit zo ervaart.
Je klachten kan je per email of telefonisch aan de klantenservice door geven, via het forum staan we je natuurlijk ook graag te woord.
Het is helaas niet duidelijk wat er volgens jou mis is met je facturatie, zou je dit per mail of privebericht verder uit willen leggen zodat ik dit voor je uit kan zoeken?

Groet,
Bibi
Badge +3
al gedaan bibi! en ook nog effe mijn telefoonnummer erbij gegeven wat je zei in de andere topic!

Reageer