.

Beantwoord

Hoe komt het dat mijn likes verdwijnen?

  • 18 October 2017
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Vreemd, ik had aan begin van deze week 10 likes onder mijn berichten gekregen, (bij mijn bijdragen op het forum) en nu, een paar dagen later, zijn het er nog maar 5.
Je kunt dit vinden bij de kolom "Meest gewaardeerd"
Je zou verwachten dat de "verkregen likes" blijven staan?
Als het zo zou gaan met je rapportcijfers op school was het niet best.
Nu ben ik wel van de gezelligheidsafdeling, dus zou kunnen dat het daar aan ligt.
Foute antwoorden en dan min ipv plus😂
Ik hoor het graag.
Groetjes, Frida
icon

Beste antwoord door Asma 19 October 2017, 14:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hi Frida.

Gebeurt dat bij je berichten, controleer eens je reacties en tel de likes. Dan krijg je volgens mij een ander beeld..

Het zijn aantallen die niet (per definitie) verdwijnen maar eigenlijk te zien als een gemiddelde. Doordat er dagen volgen kunnen ook anderen likes krijgen, zelfs per dag.

Wanneer een ander bijvoorbeeld een like geeft maar denkt dit is meer gericht aan de TS dan dat het voor mij is kan dat gewijzigd worden door hem/haar gedurende een bepaalde tijd

Maar je totaal aantal likes die niet verdwijnen onder de berichten blijven te zien in het balkje.

Meest gewaardeerde is dus een variabel gemiddelde.
Reputatie 6
Badge +4
Volstrekt duidelijk Friesian.
Heb net even teruggekeken bij sommige bijdragen van mijzelf en daar staan alle likes nog.

Bedankt,
Frida
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Frida,

Goede vraag!

Het klopt dat je aantal likes per dag verschillen. Dit komt omdat je de likes tot zeven terug kunt zien. :D

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Voortschrijdend weektotaal werd dat vroeger genoemd toen ik nog wiskunde/statistiek studeerde.
Reputatie 6
Badge +4
Thanks @Asma en fijne dag verder ☺️
Thanks @franswon mooi dat je die vakken hebt gehad, komt van pas!
Reputatie 6
Badge +7
Graag gedaan! Fijn weekend. 😄

@ Franswon, haha! Bedankt. Dan weet ik dat voor de volgende keer. 😛

Reageer