.

Heb je al eens nagegaan of gedacht hoeveel stappen je op een dag maakt?

  • 30 August 2018
  • 10 reacties
  • 380 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Met een stappenteller app kun je zien hoeveel stappen je zet op een dag en de hoeveelheid kcal.

Heb je al eens nagegaan hoeveel stappen je zet op een dag?
Wat betreft mobiel is dit ook een vorm daarvan.

Hoeveel stappen zet je op een dag?

10 reacties

Ik zet tussen de 10.000 en 15.000 stappen per dag. Soms uitlopers van boven de 15.000.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Friesian en Ray,

Ik doe elke dag mijn best om 10.000 stappen te zetten. Maar het lukt mij niet 😞 Ik ga de stappenteller app downloaden, ben wel benieuwd hoeveel stappen ik op een dag zet. Ik heb gelezen dat de StepsApp Stappenteller goed is. Welke app gebruiken jullie?

Groetjes,
Ashweeta
Ik heb een horloge van Garmin. Die meet mijn stappen, hartslag etc.
Ik gebruik de app van Leap fitness group, stappenteller - pedometer - calorieรซnteller.

[ Android ]
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Wat een leuk topic! ๐Ÿค“ Ik gebruik geen stappenteller, maar het lijkt me wel tof eigenlijk. Ik ben sowieso stiekem wel een fan van meta-data en zeker als het mijn activiteiten omschrijft. Wat is jullie ervaring met die apps? Zijn ze accuraat? Ik heb altijd het idee dat zo'n ding ook stappen telt als ik bijvoorbeeld in de bus of auto of trein zit. Hoe verlopen dit soort dingetjes?

Groetjes,
Jihane
Ik heb altijd het idee dat zo'n ding ook stappen telt als ik bijvoorbeeld in de bus of auto of trein zit. Hoe verlopen dit soort dingetjes?

Wat betreft die dingetjes..geen idee maar daar let ik niet op als ik met 120/uur onderweg ben.๐Ÿ˜‰๐Ÿ™‚
Reputatie 6
Badge +5
Heel goed, Friesian! Altijd op de weg letten 😉 Zelf tel ik mijn stappen eigenlijk niet, maar ik beweeg erg veel op een dag. Volgens mij zit dat wel snor dus.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +10

Wat betreft die dingetjes..geen idee maar daar let ik niet op als ik met 120/uur onderweg ben.


Heel verstandig! Maar check je dat ook niet als je bijvoorbeeld de auto uit stapt? Of zie je dan geen gekkigheden met je stappen?
Och, gelukkig ben ik nooit niet kritisch.๐Ÿ˜‚

Jihane zo puntje precies let ik er niet op.
Ik kijk naar het grote geheel. Stel dat er een afwijking is van bijvoorbeeld de telefoon met zijn toepassingen, sensoren.

Als er elke dag eenzelfde afwijking is dan maakt dat niks uit. Het gaat om je bewegen, goed voor lichaam en geest, je grenzen verleggen, de lat hoger en hoger leggen.
Ik controleer echt niet elke keer als ik iets anders doe...

En als een app dat niet doet dan is er elke dag nog Billy die mij uitlaat ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜Ž

Slecht pruimen eten als ik niet met hem ga wandelen.๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Reputatie 7
Badge +10
Klinkt logisch allemaal!

Hahaha, Billy moet ook aan de wandel natuurlijk!

Groetjes,
Jihane

Reageer