Skip to main content

Happy 50th Birthday Apple!

• April 1, 2026
  • 4 reacties
  • 19 Bekeken

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9

Happy 50th Birthday Apple! 🥂 De manier waarop wij computers en mobiele telefoons gebruiken vandaag de dag zou er heel anders hebben uitgezien zijn als Apple niet was geboren op deze dag 50 jaar geleden.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • April 1, 2026

Wie is er hier iPhone gebruiker?

Zelf heb ik twee iPhones, een iPhone 2020SE en een iPhone 14. Beide in de kleur rood, een van de mooiste kleuren die er op een iPhone is geweest.

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • auteur
  • Forum expert
  • April 2, 2026

Ik weet niet meer wanneer ik mijn eerste iPhone kocht, in de loop der jaren heb ik er vele “versleten” (nou ja, bij wijze van spreken want een iPhone verslijt je niet zomaar). De kleur was nooit belangrijk voor mij want door het uitermate praktische bijbehorende siliconenhoesje (moet helaas wel apart aangeschaft worden) zie je van de kleur van de iPhone vrijwel niets meer. Momenteel heb ik de iPhone 17.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 2, 2026

Hoi ​@Scotsman,

Bedankt voor je bericht. Leuk dat je dit deelt! 🎉

50 jaar alweer, best bizar hoe snel dat is gegaan als je er zo bij stilstaat. ​@wimj12 Zelf gebruik ik ook een iPhone, dus wel leuk om hier even bij stil te staan.

Groetjes,
Sedat

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • April 2, 2026

Hee ​@Scotsman,

Wow 50 jaar al! Dat is super lang zeg. Mooi om hier even bij stil te staan inderdaad, ook ik ben een liefhebber van de iPhone en gebruik deze al jaren. 

@wimj12 Ik! Voor een aantal jaar had ik steeds de pro max versie maar dit vond ik toch te groot worden. Het paste soms moeilijk in mijn schoudertas, in me jaszak of broekzak en ik kreeg soms kramp in mijn duim 🤣. Nu heb ik de iPhone 15 in de zwarte/antraciet variant en deze bevalt mij heel goed. 

Groetjes,
Amy