Zeg eens....klopt het dat jullie weer tot beste provider uitgeroepen zijn door de Consumentenbond!? Goed bezig lui.;)
Zwerf hier al een tijdje rond en tja, jullie doen het niet slecht. Zijn constant bezig om zaken te verbeteren en vernieuwen. En jullie proberen ook zeker klantgericht te zijn of klanten te betrekken bij jullie ontwikkelingen. En die bij het meubilair horen, zoeken jullie ook persoonlijk contact mee. Goede zaak. Dat geeft namelijk een gevoel van betrokkenheid. Keep up the good work, zou ik zeggen. Laat vooral de boel niet stilstaan en ons jullie van feedback blijven voorzien want er ligt nog wel e.e.a. open.
Iedereen die vindt dat Simyo goed bezig is, mag hier reageren. Wie dat niet vindt of iets te zeiken heeft, dat mag ook maar graag in een andere topic. Hier is alleen plek voor positiviteit.
Beantwoord
Goed bezig Simyo luitjes!!
Beste antwoord door de leon
zus schreef:
waar kan ik 5 mb bijkopen met de knop die jij noemt broer,
i.
i.
Onder de knop waar je MB's kunt bijkopen, zus. :D:cool: Heb je wat aan dit antwoord? Dan vraag ik je het als zodanig te markeren, als 'Beste antwoord op mijn vraag'
Btw kan merken dat ik hier even niet geweest bent want het topic staat gemerkt als vraag. Nou, dat is het niet dus.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.