Skip to main content

.

Beantwoord

Goed bezig Simyo luitjes!!

Toon eerste bericht

de leon
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-forum expert
  • 28 augustus 2020

@FE-en: en ik maar denken dat ik de enige was die zo'n kaartje had gekregen, dat je een speciale plek hebt bij Symio enzo :sunglasses:

Blijkt de hele goegemeente zo'n kaartje gehad te hebben. Niet dat ik jullie dat niet gun maar dat maakt het toch iets minder speciaal. :rofl:

RicoK
  • Oud-forum expert
  • 28 augustus 2020
de leon schreef:

@FE-en: en ik maar denken dat ik de enige was die zo'n kaartje had gekregen, dat je speciaal bent :sunglasses:

Blijkt de hele goegemeente zo'n kaartje gehad te hebben. Niet dat ik jullie dat niet gun maar dat maakt het toch iets minder speciaal. :rofl:

Hahahahahaha :joy:

• 28 augustus 2020

Ja hier ook 1 gekregen. 😁

• 28 augustus 2020
de leon schreef:

@FE-en: en ik maar denken dat ik de enige was die zo'n kaartje had gekregen, dat je een speciale plek hebt bij Symio enzo :sunglasses:

Nog even en @L.Rozewater meldt zich ook nog met zijn stuntfietsje.:joy:

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • 28 augustus 2020
Friesian schreef:
de leon schreef:

Nog even en @L.Rozewater meldt zich ook nog met zijn stuntfietsje.:joy:

Die meldt zich pas op zijn vroegst over een paar weken want de post naar Shanghai doet er vrij lang over.

de leon
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-forum expert
  • 21 juni 2021

Okay, ik heb dit ouwe lijk weer even opgegraven. En terecht. Goed bezig Simyo! 22e Keer al nu! Toch?

Mijn gepaste trots heb ik hier al neer gepend.

Hiero dus

Reageer