.

Beantwoord

Goed bezig Simyo luitjes!!



Toon eerste bericht

81 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@FE-en: en ik maar denken dat ik de enige was die zo'n kaartje had gekregen, dat je een speciale plek hebt bij Symio enzo :sunglasses:

Blijkt de hele goegemeente zo'n kaartje gehad te hebben. Niet dat ik jullie dat niet gun maar dat maakt het toch iets minder speciaal. :rofl:

Reputatie 7

@FE-en: en ik maar denken dat ik de enige was die zo'n kaartje had gekregen, dat je speciaal bent :sunglasses:

Blijkt de hele goegemeente zo'n kaartje gehad te hebben. Niet dat ik jullie dat niet gun maar dat maakt het toch iets minder speciaal. :rofl:

Hahahahahaha :joy:

Ja hier ook 1 gekregen. 😁

@FE-en: en ik maar denken dat ik de enige was die zo'n kaartje had gekregen, dat je een speciale plek hebt bij Symio enzo :sunglasses:

Blijkt de hele goegemeente zo'n kaartje gehad te hebben. Niet dat ik jullie dat niet gun maar dat maakt het toch iets minder speciaal. :rofl:

Nog even en @L.Rozewater meldt zich ook nog met zijn stuntfietsje.:joy:

Reputatie 7
Badge +9

@FE-en: en ik maar denken dat ik de enige was die zo'n kaartje had gekregen, dat je een speciale plek hebt bij Symio enzo :sunglasses:

Blijkt de hele goegemeente zo'n kaartje gehad te hebben. Niet dat ik jullie dat niet gun maar dat maakt het toch iets minder speciaal. :rofl:

Nog even en @L.Rozewater meldt zich ook nog met zijn stuntfietsje.:joy:

Die meldt zich pas op zijn vroegst over een paar weken want de post naar Shanghai doet er vrij lang over.

Reputatie 7
Badge +9

Okay, ik heb dit ouwe lijk weer even opgegraven. En terecht. Goed bezig Simyo! 22e Keer al nu! Toch?

Mijn gepaste trots heb ik hier al neer gepend.

Hiero dus

Reageer