.

Fijne kerstdagen iedereen. Wat zijn jouw plannen voor de kerst?

  • 20 December 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil iedereen fijne kerstdagen wensen en 1 van mijn plannen is te gaan gourmetten met mijn naasten en proberen te genieten van herinneringen.

Wat zijn jouw plannen voor de kerstdagen?

3 reacties

Jij ook fijne dagen Friesian.

Sinds mijn ma er niet meer is geef ik echt helemaal niks meer om deze dagen. Uitgezonderd m'n beste vrienden (die met het gezin dit jaar weg zijn) zijn er ineens mensen die je bellen om lekker gezamenlijk kerstfeest te vieren. Nou ik bedank voor dat schijnheilige gedoe. Je hoort ze nooit, je ziet ze nooit want altijd druk druk druk enzo.. Nee hoor, ik ga lekker werken op de eerste kerstdag, verdien wat meer en vind het prima zo. 2e kerstdag ben ik vrij en dan vermaak ik mij ook prima..

Uiteraard wens ik iedereen fijne dagen, maar daar blijft het dan ook bij.

Ik ben voor het eerst in 5 jaar vrij op 31 december en 1 januari, de jaarwisseling ga ik dus groots vieren.
Reputatie 6
Badge +4
Gezellige Friesian, gourmetten, dan ben je altijd lekker bezig en ondertussen herinneringen ophalen.

Hier was een 6 daagse Parijs-vakantie geboekt met de kerstdagen, maar helaas vanwege familieomstandigheden kan dit niet door gaan en hebben we geannuleerd. Op het laatste moment toch nog onze woonkamer in kerstsfeer gebracht, maar wel wat bescheidener dit jaar.

Nu wordt het met z'n tweetjes 1e kerstdag bouillon-fondue met dunne lapjes rauwe rosbief(die wikkel je rond het fondue vorkje), salades, sausjes en frietjes en natuurlijk een toetje.
Verder geen plannen gemaakt.

Ik wens jou, alle Simyo medewerkers en hun familie en alle andere mensen die hier langs komen mooie, sfeervolle kerstdagen .
Groetjes van Frida
Reputatie 4
Badge +3
Hoi iedereen!

Ik wens jullie ook fijne kerstdagen!

Ik vier dit jaar kerst met mijn gezin (ouders, zusjes en broertje). Normaal gesproken vier ik kerst met heel mijn familie. Maar dit jaar pakken we het anders aan. We weten nog niet wat wij met kerst gaan doen. Maar ik bedenk wel iets leuks!

Ik ben benieuwd wat de rest doet :)

Groetjes,
Ashweeta

Reageer