.

Alweer een nieuwe simkaart


Reputatie 4
Badge +7
De nieuwe telefoon bevalt het vrouwtje zo goed dat ik er ook maar eentje besteld heb, wel met een ander hoesje natuurlijk, anders krijg je weer van die beruchte neusgevechten. En zojuist ook een nieuwe simkaart voor mij besteld, ik heb geen zin om te verknippen.

15 reacties

Goed bezig, maar.
Zeg Renoster, laat eens zien hoe je de telefoon vasthoudt. 😉😀
Reputatie 4
Badge +7
@Friesian In mijn thuisland wordt een smartphone niet voor niets slimfoon genoemd, hangt om m'n nek en is verder volledig spraakgestuurd.
@Renoster
Ooooh op die manier. Ik dacht al ik zag dat Bo een tuigje draagt. Ik dacht, zal maar niet vragen hoe je dat tuig in bedwang houdt. 😎😀
Reputatie 4
Badge +7
@Friesian Aan de overkant waar ik woon hebben we een mooie uitlaatplaats, we lopen gewoon de deur uit naar de overkant, waardoor Bo bijna nooit aangelijnd hoeft te worden. Verder....als het wel noodzakelijk is kan ik de riem gewoon oppikken met m'n neus. R
Reputatie 6
Badge +4
Haha! Hopelijk is je neus dan wel anti-slip anders dan gaat Bo er zo vandaar, tuigje of geen tuigje! 🙂

Zijn er eigenlijk dingen die je niet zo goed lukken met je neus?
Reputatie 4
Badge +7
Inderdaad @Thomas zijn er dingen die me niet zo goed lukken met m'n neus, maar daarom zou ik hem toch niet willen missen. Daarom zijn m'n ouders indertijd gevlucht naar Nederland, veel van m'n soortgenoten worden afgeschoten en de neus afgezaagd. Duzz...eigenlijk ben ik een vluchteling.Het Nasionale Krugerwildtuin in het Noorden van S.A. tegen de grens van Zimbabwe en Mozambique, is bijna 400 km lang en ongeveer 70 km breed (ietsje groter dan onze Oostvaardersplassen), dus toezicht op stropers houden is hopeloos. Genoeg informatie nu? Hierdie inligting het ek graag vir jou gedoen, ek wens jou 'n lekker naweek. R.
Reputatie 6
Badge +4
Ha! Dat is wel íets groter dan de Oostvaardsplassen inderdaad! 😉

Gelukkig ben je hier vrij om rond te banjeren, zonder strópers in de buurt!
Reputatie 4
Badge +7
Mijn oupa en ik lijken toch wel veel op elkaar, het is in ieder geval een sterk geslacht.

Reputatie 6
Badge +4
Mijn oupa en ik lijken toch wel veel op elkaar, het is in ieder geval een sterk geslacht.



Mooie gelijkenis! Lijk je meer op je opa dan op je vader of heb je geen foto van Renoster V bij de hand? 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Nou vooruit @Thomas deze keer dan, hier is mijn pa. Hij had niks met een skootrekenaar (laptop) daarom plaats ik dit schilderij van hem met enige schroom. Zijn natuurlijk wel privé dingetjes.

Volgens mij hebben we een nieuwe deelnemer in ons midden voor het songfestival. De Renoster-allures heeft ie al. Hij kan zo meedoen als een echte rock-chick zoals Anouk. 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Hou je vast @Friesian ik heb me al ingeschreven voor volgend jaar.
Reputatie 6
Badge +4
Hou je vast @Friesian ik heb me al ingeschreven voor volgend jaar.

Tof! Ik ben erg benieuwd Renoster. Kunnen we zoiets als dit verwachten of wordt het een ballad?
Reputatie 4
Badge +7
Oeff.....van onze neuzen moeten ze afblijven.
Ik ga op de muziek van Goldfish. Onderschat ons Renosters niet, we zijn hier liefhebber van.
https://www.youtube.com/watch?v=0O3GAxBRqMc
Reputatie 5
Badge +5
Als groot fan van het Eurovisie Songfestival sta ik volledig achter deze deelname! Een heerlijk nasaal geluid dat het toppunt is van muzikaliteit. Zin in!

Lekker nummertje trouwens! 🆒

Groetjes,
Els

Reageer