Mijn simkaart is geblokeerd.. er zou betalingsachterstand zijn. Dit KAN niet  en is dus ook NIET het geval ..
Wat is er aan de hand ?
Groet René
Bladzijde 1 / 1
Hoi ReneB,
Ik zie dat er een blokkade op jouw aansluiting is ontstaan wegens Hoogverbruik. Dat is wanneer er meer dan € 75 per dag of € 250 per week buiten de bundel wordt verbruikt. We weten dan niet of dat wel de bedoeling is en uit veiligheidsoverwegingen blokkeren wij de aansluiting dan voor uitgaande verbindingen.
Wij vragen dan altijd een aanbetaling om u weer te kunnen deblokkeren.
Ik zie dat je die aanbetaling inmiddels hebt kunnen doen, en dat je weer kunt bellen :)
Excuses voor het ongemak en de verwarring die is ontstaan.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Ik zie dat er een blokkade op jouw aansluiting is ontstaan wegens Hoogverbruik. Dat is wanneer er meer dan € 75 per dag of € 250 per week buiten de bundel wordt verbruikt. We weten dan niet of dat wel de bedoeling is en uit veiligheidsoverwegingen blokkeren wij de aansluiting dan voor uitgaande verbindingen.
Wij vragen dan altijd een aanbetaling om u weer te kunnen deblokkeren.
Ik zie dat je die aanbetaling inmiddels hebt kunnen doen, en dat je weer kunt bellen :)
Excuses voor het ongemak en de verwarring die is ontstaan.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.