.

Beantwoord

Zelf overmaken, hoe?

  • 28 November 2012
  • 6 reacties
  • 430 Bekeken

Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 29 reacties
stel je hebt een storing op je bank en wilt zelf (online bankieren) de factuur overmaken, kan dat? en wat is het rekeningnummer en wat moet ik er allemaal bijzetten? 
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2012, 16:21

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
Ik had voor ik een abonnement sloot bij simyo veel klachten gelezen maar dacht dat komt wel goed. Er is al ruim een dag voorbij en ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Er staat toch duidelijk dat er antwoord werd gegeven: Binnen 1 werkdag, als je een vraag steld via de forum
(zie: http://www.simyo.nl/service)

waarom dan deze leugen? ik wacht al uren op een antwoord, gezien het feit jullie telefonisch niet te bereiken zijn,  kheb gisteren langer dan 10 minuten gewacht aan de telefoon en ik werd maar niet geholpen waarop ik ophing.

De service is in ieder geval heel erg slecht. De bereik vind ik ook onvoldoende, ik versta soms gewoon niet wat degene zegt met wie ik aan het bellen ben ! terwijl ik met de vorige providers nooit last had (zlefde telefoon trouwens)
Badge +1
hallooo medewerkers van simyo, krijg ik nog antwoord?  er zijn al dagen voorbij !
Ik heb vorige week handmatig het bedrag overgemaakt van me telrekening
Nu heb ik alleen nog niks gehoord ik heb vrijdag 30 nov een half uur aan de tel gehangen maar jullie waren niet bereikbaar ikzou graag een bevestiging willen dat jullie het bedrag hebben ontvangen via de bankrekening diejullieopgegeven hebben
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mer en jadalove,

Allereerst excuses voor de late reactie. Het handmatig betalen van een factuur is niet mogelijk. Mocht een betaling niet lukken, willen we je vragen contact op te nemen met de klantenservice. We kunnen je vervolgens verder helpen.

@mer. Ik ben benieuwd of je op een bepaalde plek last hebt van een slecht bereik of ervaar je dit op meerdere plekken. Mocht je het probleem op een bepaalde plek ervaren, wil ik je vragen de postcode door te geven. Ook wil ik graag weten of je dit bij bepaalde personen ervaart of tijdens alle gesprekken.

@jadaelove. Mocht je nog een herinnering ontvangen n.a.v. een niet betaalde factuur wil ik je vragen het betaalbewijs te mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]

Groetjes,

Alex
Badge +1
ik heb bijna overal last van het bereik, ik ben vaak in groningen waar ik er ook vaak last van heb. ik kan de klantenservice  niet bereiken, te vaak geprobeerd maar er wordt maar niet opgenomen door een medewerker. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mer,

Om uit te sluiten dat het aan het toestel ligt, wil ik je vragen de simkaart in een ander toestel te testen. Omdat eigenlijk overal hetzelfde ervaart, kan het geen algemene storing zijn. Dan zouden alle andere klanten hetzelfde moeten ervaren. Kan je me laten weten wat het resultaat is?

Groetjes,

Alex

Reageer