Ik ben ZEER, nogmaals ZEER ontevreden over Simyo. Ik ben €270!!! boven mijn bundel????? Waarom komt er geen melding en waarom kan je niet instellen dat je niet over je bundel heen kan! Ik ben echt heel erg boos en ga meteen bij Simyo weg.
Helemaal mee eens als dat zo is. Ik ontvang zelf altijd een melding als 80% van de bundel op is.
Het instellen van een datalimiet is bij Simyo niet mogelijk. Wel kun je op een Android-telefoon, met een app of vanuit Android zelf, dat weet ik niet zeker, want ik maak gebruik van een telefoon van het stukje fruit, een limiet instellen.
Ook, zoals door
Ik kan me voorstellen dat je boos bent. Echter, wel heb je hier natuurlijk voor getekend.
Het staat je vrij om over te stappen.
Hi
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je schrikt van zo'n hoge rekening.
Zoals
Ik wil graag met je meekijken voor een gepaste oplossing. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Wellicht kan ik even kijken of ik een eventuele tegemoetkomingen voor je kan regelen.
Tot slot wil ik je graag verwijzen naar deze blog post: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel. Hier kun je alles lezen over je data verbruik.
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.