Skip to main content

.

Beste Simyo,

 

Ik zou graag iemand willen spreken over de extreem hoge factuur die ik gisteren opeens krijg. Ik zie op het forum zeer veel dezeflde klachten hierover. Ik kan een vergelijkbare tekst hier schrijven maar dan val ik in herhaling. Ik wil graag met Simyo kijken hoe we dit kunnen oplossen maar ik heb inmiddels 2 keer een half uur in de wacht gestaan aan de telefoon zonder resultaat. Kan iemand mij terug bellen (06-XXXXXXXX)

Hallo @Kevin Harmsen je kunt ook WhatsAppen, dan krijg je ook antwoord, niet direct, maar hoef je niet aan de telefoom te blijven hangen en kun je om een betalingsregeling vragen.

Voor je kind lijkt het me het vertstandigste een prepaid-kaart te kopen.

Dan houd je de kosten in de hand.


Inmiddels telefonisch geholpen met een coulanceregeling :-)


Hoi @Kevin Harmsen,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er extra kosten zijn gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!

Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg. Je kunt je simkaart daarna deblokkeren door een aanbetaling via Mijn Simyo te doen en je telefoon daarna opnieuw op te starten.

Op onze website hebben wij een blog met handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen.

Goed om te horen dat je inmiddels telefonisch bent geholpen en tot een oplossing bent gekomen 🙂. Ik wens je verder een fijne dag!

Bedankt voor je hulp! @JanD 

Groetjes,
Roeqajja