.

Vraag

Zeer hoge factuur, wat is er gebeurd?

  • 17 July 2023
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Hallo,

Ik kreeg deze maand een enorm hoge factuur. ruim 230 euro. Ik schrok mij kappot omdat ik al lastig rond kom in deze dure tijden. Ik heb gekeken hoe dit kan en het blijkt te komen omdat ik mijn internet bundel verlaagd had en niet het vinkje internetten had uitgezet. Resultaat is dat ik torenhoge prijzen per mb heb betaald. Is dit op een of andere manier op te lossen? Het was niet mijn intentie om 0.15 cent per mb te betalen. Ik hoop echt dat dit opgelost kan worden

 

Vriendelijke groet,

 


2 reacties

Hallo @MachVer je kunt het beste de klantenservice even bellen om een betalingsregeling te treffen.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +6

 Hoi @MachVer,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er extra kosten zijn gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!

Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg. Je kunt je simkaart daarna deblokkeren door een aanbetaling via Mijn Simyo te doen en je telefoon daarna opnieuw op te starten.

Op onze website hebben wij een blog met handige internetbesparingstips, wellicht handig voor in de toekomst!

Wij kunnen het ons voorstellen dat deze kosten niet bewust gemaakt zijn. Ik wil daarom graag met je meekijken wat wij hier aan kunnen doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kan voor nu nog niks beloven, maar wij kunnen samen naar de mogelijkheden kijken :).

Bedankt voor je hulp @JanD! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer