Ik ben een nieuwe klant (ong. 2 maanden) van simyo en heb een factuur gekregen waar ik zeer ben van geschrokken ! 119 moet ik nu betalen ! dit heb ik nog nooit meegemaakt ! ik gebruik al jaren een sim only abo maar dit is niet normaal ! dit klopt toch niet en ik wil dit dan ook niet betalen ! de vorige maanden betaalde ik gewoon rond 40 maar dit slaat echt nergens op ! ook krijg ik jullie nooit te pakken aan de telefoon ! wat zijn jullie voor bedrijf ! er staat dat je binnen 24 uur antwoord krijgt op een vraag via de forum, maar ik heb dagen moeten wachten op een reactie van jullie! ik hoop dat jullie hier iets aan doen want dit is echt linke boel
Bladzijde 1 / 1
Hoi mer,
Ik heb je facturen even bekeken en zie dat er regelmatig in en naar het buitenland gebeld/gesmst wordt. Bellen/sms-en in en naar het buitenland valt buiten de bundel. Hiervoor gelden onze buitenland tarieven. De buitenland tarieven kun je hier vinden.
Groetjes,
Alex
Ik heb je facturen even bekeken en zie dat er regelmatig in en naar het buitenland gebeld/gesmst wordt. Bellen/sms-en in en naar het buitenland valt buiten de bundel. Hiervoor gelden onze buitenland tarieven. De buitenland tarieven kun je hier vinden.
Groetjes,
Alex
ik hoor het ook van andere simyo gebruikers, dat simyo de laatste maanden te hoge facturen stuurt. dit kan geen toeval zijn mensen. ik hou het bij en de laatste dagen zie je opeens bij verbruik(online) een heel hoge bedrag staan !
Mijn facturen van mijn drie nummers kloppen altijd nooit problemen, ook dit mag gezegd worden
Hoi mer,
Wat klopt er volgens jou niet aan je facturen?
Groetjes,
Alex
Ik zou in me handen wrijven met een rekening van 119 euro zit er zeer vaak boven
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.