.

Beantwoord

Zeer hoge factuur

  • 29 January 2013
  • 5 reacties
  • 414 Bekeken

Hallo simyo, ik heb een zeer hoge factuur van jullie ontvangen, twee zelfs. Eentje van 71,70 en eentje van 32,43. Mag ik vragen waarom deze facturen zo hoog zijn als ik zie dat ik nog 350 van de 500mb internet over heb deze maand en nog 68 minuten van de 100? Ik weet ook zeker dat ik deze vorige maand niet overschreden heb. Als ik mijn factuur bekijk zie ik dat ik toch betaal voor mijn internet gebruik. Waar slaat dit op? 
icon

Beste antwoord door Wayne 30 January 2013, 15:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Bravedave,

Ik heb op jouw aansluiting enkel de factuur van €71,70 terug kunnen vinden. De reden dat jouw factuur hoger is uitgevallen is het feit dat jouw bundel niet op de eerste van de maand in is gegaan en hierom naar rato is toegevoegd. Voor de maand december heb je in totaal 210 MB ontvangen.
Welkom op het forum Bravedave,

Ik heb op jouw aansluiting enkel de factuur van €71,70 terug kunnen vinden. De reden dat jouw factuur hoger is uitgevallen is het feit dat jouw bundel niet op de eerste van de maand in is gegaan en hierom naar rato is toegevoegd. Voor de maand december heb je in totaal 210 MB ontvangen.


Ik was er van op de hoogte dat ik naar rato mijn belminuten en internet MB's heb gekregen in december, en zoals ik al zei ben ik er zeker van dat ik deze niet heb overschreden gedurende de maand december. En als ik bij mijn facturen kijk op deze site zie ik inderdaad alleen maar de factuur van 71,70 staan, maar er is toch echt nog op dezelfde dag ook 32,43 afgeschreven. Ik wou een printscreentje toevoegen, maar dat kan alleen maar via URL zie ik, en ik heb geen idee hoe je dat doet..
Badge +6
Hoi Bravedave,

Staat er in de omschrijving van de afschrijving een factuurnummer vermeld? Zo ja, kan je mij dan voorzien van het factuurnummer zodat ik het verder voor je kan uitzoeken.
Hoi Bravedave,

Staat er in de omschrijving van de afschrijving een factuurnummer vermeld? Zo ja, kan je mij dan voorzien van het factuurnummer zodat ik het verder voor je kan uitzoeken.


Ik heb het u een aantal dagen geleden gestuurd.. Al progressie?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bravedave,

Moderator Natascha heeft je privé bericht beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer