Skip to main content
Beste medewerker,



Na aanleiding van een telefoongesprek heb ik begrepen dat ik als ik mijn MB's ophoog dat ik daar eerst een maand voor betaal en de MB niet ontvang?



Vind dit nogal raar en ook niet kunnen!



Voor iets betalen wat je niet krijgt.....................



gr een teleurgestelde klant!
Hoi priscill, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat er blijkbaar verwarring is ontstaan over het wijzigen van bundels en hoe dit op de factuur wordt gezet 😞.

Daarom leg ik je graag uit wat er gebeurd is en hoop daarmee de onduidelijkheid weg te kunnen nemen.



Bij Simyo werkt het zo dat elke maand je bundels kan wijzigen. Belangrijk is wel dat wanneer je wil dat een bundelwijziging ingaat per de 1e van de maand erop, dat je deze wijziging doet vóór de 25e van de huidige maand.



Wat er nu in jouw geval is gebeurd, is dat je op 31-1 je Internetbundel 1000 hebt gewijzigd naar een Internetbundel 2500, maar omdat dit na de 24e was, ging deze wijziging niet in per 1-2, maar per 1-3.



Daarnaast is het zo dat wij op onze facturen de abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen. Oftewel op de factuur van januari betaal je de abonnementskosten voor februari, op de factuur van februari de abonnementskosten voor maart, etc. Dat is standaard zo.



Daarom klopt het inderdaad dat op je factuur van februari de abonnementskosten voor je Internetbundel 2500 voor maart staan en had je vanaf maart de Internetbundel 2500.



Heb ik hiermee de verwarring wat weg kunnen nemen? 🙂

Reageer