.

Beantwoord

Wel betaald, doorgestuurd incassobureau

  • 7 November 2012
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste,

Ik heb op tijd mijn betaling gedaan en ben nu doorgestuurd naar incassobureau.
Het vervelende is dat ik hierdoor wel afgesloten ben, mail gestuurd naar simyo en naar incassobureau met afdruk van mijn bankoverzicht maar tot
op heden geen reactie.

kan iemand van de klantenservice mij aub hierbij helpen ?
Vertrek morgen voor zakenreis en zou dan toch graag weer telefonisch contract willen !!

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Alex 8 November 2012, 16:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum miss,

Ik heb je betaalbewijs laten controleren door de financiƫle afdeling. Je aansluiting is nu weer actief. De betaling wordt ondertussen verwerkt. Ik wil je vragen in het vervolg niet meer handmatig te betalen, maar altijd via de IDeal link.

Groetjes,

Alex

Reageer