.

Beantwoord

Wegens hoogverbruik afgesloten

  • 12 March 2013
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Na een hele midag zitten wachten totdat ik uiteindelijk iemand van de klantenservice aan de telefoon kreeg, kreeg ik het volgende antwoord op mijn vraag: Ja je bent afgesloten wegens hoogverbruik, om te zorgen dat je weer aangesloten wordt moet je even geld overmaken. Vervolgens vraag ik of ik dit op internet ook kan vinden, beantwoordt de mevrouw van de klantenservice; ja dit kun je allemaal op internet vinden.
Na lang zoeken en het forum door te lezen ben ik niet de enige met deze vraag. Waar kan ik in godsnaam vinden hoeveel ik precies moet overmaken en naar welk rekening nummer? Andere berichten in dit forum met dezelfde vraag worden doorverwezen naar een topic waar deze vraag zogenaamd is beantwoord en daar staat: je hebt een email ontvangen met de gegevens. Helaas heb ik dan weer geen mail ontvangen. Ik ben erg ontevreden met jullie service, mijn abonnement bij jullie is een week geleden begonnen en het enige waar ik nog maar van gebruik heb kunnen maken is anderhalve dag telefoon en internet en plotseling gigantisch hoge internet kosten die niet te verklaren zijn en dan wil ik aangesloten worden zodat ik eindelijk weer gebruik kan maken van mijn telefoon na meerdere dagen afgesloten te zijn en dan is het een raadsel hoe ik dit moet oplossen. Ik heb zelden zulke slechte service ervaren bij een provider en zal daarom simyo ook aan niemand aanraden, sterker nog: flink afraden.
icon

Beste antwoord door Wayne 13 March 2013, 12:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey mvdn,

Volgens onze gegevens heb je gister weten te achterhalen wat de procedure is, het bedrag overgemaakt en is de aansluiting gedeblokkeerd.

Onze excuses voor communicatie die je als verwarrend hebt ervaren.

Reageer