Skip to main content
Beste Moderators,



Wat zijn de internet kosten buiten bundel?



Deze ontbreken op www.simyo.nl/tarieven, of ik lees er overheen.



Volgens Mijn Simyo heb ik 509 MB verbruikt terwijl de Instellingen app op de iPhone 486 MB aangeeft. Hoe kan dit verschillen?



Om dit voor de volgende maand te voorkomen wil ik mijn abonnement verhogen naar 1000 MB. Kunnen jullie dit nog doorvoeren voor juni, of als het de kosten voor mei lager maakt, vanaf mei?



Mvg
Gelezen op http://www.simyo.nl/tarieven/sim-only?tag=Tarieven_Mobiel_internet:



Buiten de bundel internet tarief (voor als je internetbundel op is)  € 0,15 per 1 MB



Het verhogen (of verlagen) van je internet bundel kan 1x per maand. Als je dat voor de 25e doet (heel eenvoudig op Mijn Simyo) dan gaat de wijziging op de 1e van de volgende maand in. Tussen de 25e en het eind van de maand kan je niets wijzigen, dat kan pas weer op de 1e van de volgende maand.



Maar als je voor het eerst een bundel neemt dan gaat die meteen in.
Hoi Aukemid, welkom op het Simyo forum!



Voor de tarieven van buiten bundel internet verwijs ik je door naar de link die Scotsman geeft. Ook over hoe en wanneer je je bundel kunt wijzigen kun je bij hem terecht.



Op mijn eigen iPhone klopt het verbruik altijd behoorlijk met wat er op Mijn Simyo en in de app staat. Overigens heb jij in mei 516 MB verbruikt in plaats van 509. Het kan zijn dat een telefoon soms data die via WiFi is gebruikt bij het mobiele netwerk schaart, en andersom.

Wat voor ons geldt is het dataverbruik dat via het mobiele netwerk is geregistreerd.



Hebben we het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Mijn Simyo geeft nu 509 MB aan.



De rest is duidelijk.



Kunnen jullie mijn abonnement vanaf 1 juni verhogen of moet ik echt een maand wachten? Het maakt niet uit dat ik dan 3 dagen met een kleiner abonnement heb gedaan.
Hoi Aukemid,



Nee, bundelwijzigingen kun je alleen zelf doen via Mijn Simyo. Als je die voor de 25ste doet, gaan ze op de 1ste van de maand die volgt in. Je kunt dus nu wel vast je wijziging voor jullie klaar zetten.

Deze maand dus toch nog even je verbruik goed in de gaten houden en op zoek naar Wifi 🙂



Groetjes,

Charlene

Reageer