Ik heb vanochtend mijn telefoon geïnstalleerd thuis met gebruik van wifi. Net op mijn Simyo gekeken en zie al kosten bijgekomen. Ik begrijp dat mijn abonnement op 1 juni in gaat en dat ik de abonnement kosten al kan zien maar wat voor andere kosten zijn erbij gekomen? Ik zie kosten voor dataplafond en bellen plus internet waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Heb Simyo gekozen omdat die transparant in kosten zou zijn maar nu begin ik me zorgen te maken…
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. Tijdens de bestelling kan je aangeven of je een dataplafond wilt voor €0,50 per maand. Als het goed is moet je deze optie zelf hebben aangevinkt. Sinds kort bieden wij een dataplafond zodat je geen extra kosten kan maken buiten de bundel, het is dus alleen maar goed dat je deze optie hebt gekozen! Op deze pagina kan je meer teruglezen over het dataplafond en wat dit precies betekent.
Ook hebben wij een mail naar je gestuurd waarin staat dat de eerste factuur altijd iets hoger uitvalt dan de volgende facturen. Dit omdat je op de eerste factuur altijd de abonnementskosten betaald van de maand waarin je het abonnement bent gestart en alvast voor 1 maand voorruit omdat je altijd de abonnementskosten voorruit betaald. De kosten die je nu dus ziet staan is voor jouw belbundel en internetbundel .
Hopelijk geeft dit je meer duidelijkheid.
Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.