Skip to main content
graag wil ik weten wat er gebeurd met kosten die worden gemaakt voor internet gebruik nadat de internet bundel op is.

Worden deze kosten apart belast of worden deze eerst verrekend met resterend beltegoed?
Als je prepaid hebt en je internetbundel is op dan wordt vanaf dat moment het gewone Pay as you go tarief van € 0,10 per 100 KB in rekening gebracht. Dat gaat dan van je prepaid tegoed af. Dat tarief is best prijzig dus hou wel je tegoed scherp in de gaten als je doorgaat met internetten (of zet internet op je mobiel uit op Mijn Simyo dan zit je helemaal safe).
Hoi Anru, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



Omdat je het woord 'beltegoed' was ik bijna geneigd om mee te gaan met het antwoord van Scotsman. Alleen zie ik in je gegevens dat je een abonnement hebt.

De kosten voor internet als je sim only internetbundel op is bedraagt €0,15 per MB. Een stukje goedkoper dan bij prepaid, maar nog steeds duur genoeg om je te verrassen.

Ik zie dat jouw bundel al voor de tweede maand achter elkaar op is, dus misschien is het verstandig als je je bundel 1 of 2 stapjes verhoogt. Dat doe je op Mijn Simyo en als je dat voor de 25e doet, gaat het op 1 juli al in.

Alle tarieven vind je trouwens hier.



Scotsman, dank je voor het meedenken!

Reageer