Hallo,
Op 13 oktober, was ik in mijn avonddienst op mijn werk, een live streaming via de wifi, aan het volgen van de Minister President over het Corona virus. Ik heb een contact beroep, dus zijn de updatus en evt, maatregelen belangrijk voor mij. Om 10 voor 7 heb ik nog een mobiele pin transactie via de Smartpin van de Rabobank gedaan, dit kan alleen als de wifi werkt. Om 19:00 ben ik de persconferentie gaan volgen. Nu had ik ook een klant om 19:00 uur. En de volgende klant kwam om 19:30 uur. Allebei willen ze de persconferentie volgen, maar ik zei, dat ik de livestream had aanstaan, mochten er bijzondere regelingen zijn, dan zou ik deze aan ze doorgeven. ik werk in de afslankbranche en het duurt ongeveer een kwartier om de voeding met de klant door te nemen en de klant aan het apparaat te leggen. Na ongeveer 40 min. heb ik de livestream uitgezet. Toen de klant van 19:00 uur om 19:50 uur haar behandeling wilde betalen, weigerde het pin apparaat door geen verbinding. Moest ik zowel het pin apparaat en mijn telefoon opnieuw opstarten. Toen kon ik de betaling gewoon afronden en geen probleem weer gehad met de wifi en de pin betaling van de volgende klant….Toen kwam het berichtje van hoog gebruik binnen. Ik schrok me natuurlijk een hoedje. Ik had toch gewoon via de wifi van de Experia Box gekeken???
De aanbetaling van de fac. is reeds gedaan, mijn tel. was geblokkeerd. Mijn fac. komt halverwege november binnen, maar loop al bijna een maand met een naar gevoel en toch sneu geld. Heb zekers twee dagen voor niets gewerkt… Kunnen jullie iets voor mij betekenen