Skip to main content
Goedemorgen, zoals ik al eerder had verteld , heb ik uitgelegd dat ik mijn 80% sms'je wel binnen had gehad maar niet mijn 100% verbruik sms. Hierbij gaven jullie aan hem wel verstuurd te hebben maar waarschijnlijk dat er iets is fout gegaan. Ik had uitgelegd dat ik nog 20% (800mb) over had en dat ik nog genoeg had voor de eind van de maand, de laatste 2 dagen keek ik op mijn app en zat tot mijn verbazing dat mijn bundel al op was, maar ik zat die dagen wel op spotify in mijn auto muziek te luisteren op MB's omdat ik dacht dat ik toch genoeg MB had (800mb) voor ongeveer 5 dagen, deze maand zit ik er blijkbaar €113 euro overheen!!! hierbij wil ik vragen wanneer mijn opzegtermijn is zodat ik mijn abbonement kan opzeggen, liever niet gedaan maar vind de hoge kosten soms teveel! Gr Cas
Hoi Cas,



Wat vervelend dat je zo een hoge rekening hebt! :(



Ik snap je frustratie heel goed! Je dacht nog genoeg MB's te hebben, maar dit ging sneller op dan je had verwacht.



Het rare is dat je de 80% sms wel hebt gehad maar de 100% niet! Ik ga uitzoeken hoe dat kan. Zodra ik daar meer over weet dan kan ik kijken hoe het met je extra kosten zit. Maandag zal ik de technische dienst bij Simyo er naar laten kijken. Zodra ik meer weet, krijg je dat van mij te horen!



Om antwoord te geven op je vraag over je opzegtermijn: Je bent contractvrij, dit betekent dat je vrij bent om over te stappen, maar wel rekening moet houden met één maand opzegtermijn. Al zien we je natuurlijk liever niet gaan!



Groetjes,

Caspar
Hoi Cas,



Bedankt voor je geduld.



Ik heb het nagekeken en je hebt inderdaad geen 100% sms gehad!! Ik heb je extra internetkosten daarom gelijk verwijderd. Je kunt dit nu al terugzien op Mijn Simyo. Ik heb er ook voor gezorgd dat je vanaf nu wel alle waarschuwing sms'jes krijgt. Ben je hier blij mee?



Groetjes,

Caspar
Goedemiddag, dat zou heel fijn zijn inderdaad! Top dat jullie dit zo hebben opgelost! Houd dat nu in dat de facatuur van maart 113 euro niet afgeschreven word? Gr cas
Hoi Cas,



Dat klopt! Je kunt het ook al zien op Mijn Simyo als het goed is :D



Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik graag van je.



Groetjes,

Caspar

Reageer