Skip to main content

.

Mijn simkaart is geblokkeerd door hoogverbruik, gisteren gelijk betaald maar een mailadres van de klantenservice om een printscreen van de betaling op te sturen is nergens te vinden terwijl jullie wel aangeven dit te doen om de simkaart z.s.m. te deblokkeren?
wanneer word mijn kaart gedeblokkeerd?
Mijn simkaart is geblokkeerd door hoogverbruik, gisteren gelijk betaald maar een mailadres van de klantenservice om een printscreen van de betaling op te sturen is nergens te vinden terwijl jullie wel aangeven dit te doen om de simkaart z.s.m. te deblokkeren?



Hoi Vinny,



Ik verneem graag het ticketnummer van de e-mail waar het betaalbewijs in staat. Wanneer het een goed betaalbewijs is zal ik je aansluiting laten deblokkeren.
Natacha,



Lees mijn bericht nog eens goed.

Ik wil het bewijs van betaling graag mailen maar wat is het mailadres dan waar het heen moet ?????????? is nergens te vinden hier !!
Ondertussen heb ik gereageerd op je mail en daar het bewijs van betaling bijgevoegd..........Ticketnummer: 691651
Ondertussen heb ik gereageerd op je mail en daar het bewijs van betaling bijgevoegd..........Ticketnummer: 691651



Hi Vinny,



Ik heb je mailtje gezien en doorgezet naar onze financiĆ«le afdeling. Je simkaart is nu gedeblokkeerd, je hoeft enkel nog je mobiel even uit en aan te zetten en je aansluiting werkt weer 🙂

Reageer